Gå til innhold

UPC - Den store, stygge ulven i bredbåndsmarkedet?

Anbefalte innlegg

Forbrukerrådets anbefaling: Bryt kontrakten eller saksøk UPC for misligholdte avtaler (i de tilfeller det er aktuelt).

Dette kan gjerne være et tips til de som har andre alternativer...Men i likhet med andre har jeg KUN valget mellom UPC eller SDSl.Uansett hvor mye jeg har lyst på SDSL har jeg ikke råd til å punge ut 1000(999kr) spenn i mnd...

Så jeg synes at Stortinget/forbrukerrådet heller burde brukt MYE mer tid/penger på å Få teleselskapene til å bygge ut ADSL og få lavere priser på dette...Selvsagt er jeg misfornøyd med UPC,Men Når jeg har valget mellom 33k modem eller "bredbånd" så er ikke valget så vanskeligt....

Synes stortinget burde ha Tvingt Tele(H)Nor til å bygge ut adsl,oppgradere hastigheten og senke prisen til et NORMALT nivå for eks Sverige...synes også at De burde ha Gitt ENORM pengestøtte til firmaer som Bredbåndsfabrikken!! :grin:

Intel P4 [email protected] NW max temp 59 grader (145x18)

Ati Radeon 8500LE 285/279

Abit SD7-533 :smile:

Samsung Pc2700 DDR 166@183 Cas2

WD 60 gb 5400 rpm

17" Samtron

Chieftech Server Tower Sølv

9400 poeng i 3dmark 2001

[ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2002-04-09 17:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på UPC av en grunn: Jeg venter på at bbmas skal få gidd meg fiber :smile:

Når det gjelder mitt forhold til UPC så er jeg stort sett fornøyd. Nettet er bra og stabilt, men jeg har hatt problemperioder og når jeg først har hatt problemer så har det vært store frustrerende problemer.

Kan huske en gang hvor folka i support faktisk ba meg sette fast IP! Greit nok om dem hadde gidd meg fast IP, men når dem ikke gjør det så hjelper liksom ikke det når du ikke kommer online(neste kundebehandler som jeg ringte når jeg fikk problemer etter å ha satt fast IP ble irritert på meg fordi jeg hadde gjort det...) Må si jeg har stor forståelse for de som klager på UPC. Supportdelen av UPC er elendig. Selv lurer jeg fortsatt på hva dette stuffet med 62.x.x.x IPene er for noe

Lenke til kommentar

eg syns kundeservicen i upc er meget bra hver gang jeg ringer venter jeg maks 5min,men jeg syns prisen for bredbånd er stiv men det gjelder jo alle,svenskene syns jeg har grei pris på bredbånd,foresten hvem gidder å betale en tusing i måneden for sdsl?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...