TeAmlAmPerz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har du\dere noen erfaringer med multicom.no (service?) Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 les webshopguiden Multicom har jeg i hvertfall bra erfaringer med. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Multicom er OK! Ikke det beste vareutvalget, men pris og service er det ingenting å si på. Seriøst firma. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 En kamerat fikk problemer med en ferdig montert PC han hadde kjøpt der, så han sendte den inn. Ikke bare fiksa de feilen (software-relatert), de bytta ut CPU-en til en raskere modell, og slengte på litt ekstra minne. Gratis! (XP1600+ -> XP2000+, 256MB minne -> 512MB) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har berre positivt å seie om muliticom. Veldig god kundeservice og til tider ok prisar. Ikkje det beste vareutvalget, men mi erfaring er at dette blir tatt igjen på andre måtar. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har kjøpt en del ting derfra, og kun gode erfaringer. Prisene er gode, Servicen er god, Vareutvalget er ok,mere oversiktlig egentlig i forhold til en del andre web shopper.Mulig å hente ordre hos dem også så du slepper porto.Ligger jo litt utilgjenlig til da.....skauen=Åmli ! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har bare gode erfaringer med multicom (vel, faktisk fra de fleste webshops...). Rask service, rask levering, og de skal gjøre min bærbare pc litt stillere når jeg har gjort meg ferdig med eksamener og kan klare meg uten. Dette skal de ikke ha noe penger for, foruten at jeg må betale porto. Synes det er en trivelig gjeng, som svarer veldig kjapt på email. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå