geokri Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 heisann, har et rart problem. PÅ laptoppen min har jeg xp pro, med 2 kontoer som begge er admin, på min konto går alt tregt som f, og jeg får ikke startet explorer, prøver jeg, så jobber den litt, før den gir seg. Kommer meg ingen vei. Trudde først jeg hadde sasser eller no, men så ser jeg plutselig at dama mi bruker maskinen uten noe prolem, på hennes konto er alt som det skal. Noen som har vært borti noe lignende? Sliter litt , får ikke sikkerhetskopiert for en formatering hvis ikke jeg får opp utforskeren! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tror du ville fått mye bedre respons på denne hvis den var postet i riktig kategori og om du hadde lært deg å lage skikkelige topicer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kremt feilpostet! Trykk crtl-alt-del, avslutt explorer, trykk fil ---> ny oppgave, skriv inn Explorer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Folkens, i stede for å klage på at thredaen er feilostet så trykker dere på Rapporter-knappen og så ordner vi problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå