Gå til innhold

Grønn UV farge, vanntilsetning

Anbefalte innlegg

hehe var seint på kveld. som du sikkert skjønte så mente jeg skriver og ikke skiver.  :p

Jada :)

Prøvde meg da også på et svar

1) Fått fra Frozencpu. Overlegen alt annet!

2) Denne posten var postet i rett kategori på den tiden, og er det nå også.

3) Finn på noe bedre for å øke postcounten din.....

Postcounten kunne jeg ikke brydd meg mindre om, det irriterer meg desto mer at det ligger så pass mange poster under luftkjøling som skulle blitt flytte til vannkjøling. Til nå har jeg rapportert minst 500 tråder. Og som du kanskje skjønner skriver jeg da ikke noe i alle disse. Problemet er derimot at moderatorene enten er late, systemet ikke helt liker at jeg bare rapporterer eller enda enklere de ignorerer når det kommer inn så mange rapporteringer. Nå kan jeg ikke si noe av dette med sikkerhet, siden de bare kan være treige med å flytte postene. Men de får opp farten om jeg skriver i _noen_ poster. T.d. har jeg i dag rapportert ~175 tråder. Hvor mangen har jeg "signert", meget _meget_ få.

Jeg har også gitt moderatorene "listen" over tråder. Men de hadde ingen effekt.

Det eneste jeg er ute etter er at en må få ryddet opp i det rotet som ble når de reorganiserte forumet. Det de ikke klarer alene må vi hjelpe dem med.

(Jeg tviler ikke på at du postet tråden i rett kategori og grunnlaget for at den har funnet tilbake hit nå er at jeg rapporterte den samtidig som jeg postet. Jeg holder meg bare for god til å legge til rapportert i hytt og pine)

Så skulle du føle deg støtt av dette beklager jeg, det er ikke det som er hensikten. Ei heller å øke postcounten min (kan vel heller se på det som en (meget) liten bonus), men når det gjelder akkurat denne saken kunne jeg ikke brydd meg mindre om akkurat det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok, men er jeg blind, og trenger briller?

Forum -> Overklokking -> Kjøling - Vann og ekstrem

Og her har den vært helt siden jeg postet den her for flere måneder siden

:roll:

Den har blitt flyttet nå altså :p Så du trenger nok ikke briller ;)

Lenke til kommentar
Vel, grunnen til denne flyttingen er sikkert pga kategori endringen vi hadde her for litt siden. Jeg postet denne tråden inn i rett kategori i JUNI, hva som har skjedd etter da kan ikke jeg noe for.

De har flyttet rundt på poster\topicer osv i "hytt og gevær" , så det er nok ikke din feil nei.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er det mulig og få se bilder av UV tilsettningen du kjøpte av FrozenCPU.com ? Har BlueMotion fra Microplex/AC, og er særdeles mistfornøyd med resultatet! Har prøvd og blandet 3 ganger nå, for og teste. Har 2stk. Sunbeam 30cm UV katoder (en oppe og en nede), og det burde jo holde.

Lenke til kommentar

Dum som jeg var solgte jeg den ene flaska, og den andre har jeg brukt opp. Kan dessverre ikke gi deg noe bilde, da jeg ikke har den fargen lenger. Men kan love deg at den er _nesten_ som på bildet

"Skvipet" som de norske sjappene selger er ikke noe i forhold, men det blir fort litt dyrere. Jeg bestilte litt mer enn bare vanntilsetningen, og det kom da på over 200kr. Fikk det igjen da jeg tok blodpris for den andre flasken, men likevell må du spørre deg selv om det er verdt det.

Havnet på 400-500kr m/frakt.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe UV-slanger, så beholder dere denne fargen hele tiden :whistle:

UV slanger? fra hvor? Vet de selger det på komplett.no, men de slangene skal være ganske så stive og dårlige... dessuten gidder jeg ikke og legge opp slanger igjen :)

Lenke til kommentar
Dum som jeg var solgte jeg den ene flaska, og den andre har jeg brukt opp. Kan dessverre ikke gi deg noe bilde, da jeg ikke har den fargen lenger. Men kan love deg at den er _nesten_ som på bildet

"Skvipet" som de norske sjappene selger er ikke noe i forhold, men det blir fort litt dyrere. Jeg bestilte litt mer enn bare vanntilsetningen, og det kom da på over 200kr. Fikk det igjen da jeg tok blodpris for den andre flasken, men likevell må du spørre deg selv om det er verdt det.

Havnet på 400-500kr m/frakt.

Ok. Vurderer og kjøpe 2 flasker, en blå og en grønn. Det blir, med frakt, $32.48, som er 198.68 NOK. Så da slipper jeg toll/moms og alt det der :) Problemet er at jeg ikke har en PayPal konto, trodde de hadde betalingsmuligheter med VISA, men men :(

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere TØR å putte noe annet enn baterivann og frostvæske i kjølinga, UV tilsetning er bare kortvarig morro som en sa, han fikk gule slanger og blokken ble helt orange/gul, viss jeg skulle hatt noe som lyste så ville jeg heller bare kjøpt UV slanger, selger de ikke det på frozencpu ? ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere TØR å putte noe annet enn baterivann og frostvæske i kjølinga, UV tilsetning er bare kortvarig morro som en sa, han fikk gule slanger og blokken ble helt orange/gul, viss jeg skulle hatt noe som lyste så ville jeg heller bare kjøpt UV slanger, selger de ikke det på frozencpu ? ;)

Point taken - Les her.

Lenke til kommentar

Kjøper du bare et par flasker kommer du under ja, men bestiller du mer (som meg) må du betale moms og toll på innhold OG frakt. Med alt dette ble det litt dyrt. Skal kjøpe meg ny forsyning om ikke så lenge.

Til tråden hvor det ikke så spesielt bra ut. Her har det ikke blitt brukt rent vann, ei heller "acid fluid" eller lignende. Fant ut etter mye eksperimentering at den beste effekten ble fikk du først når du brukte dette.

Etter en stund så vil fargen legge seg som belegg i slangene, JA, det er sant.

Du ser derimot klart og tydelig når det snart skjer. Vannet lyser ikke like bra, og du ser vannet klumper seg. Da er det på tide å bytte vann, både for effekt og syns skyld.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...