bamsefar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Heisann, Bruker nå Glowmotion(Grønn "UV" farge) fra Microplex som påstått skal gi en fin grønn farge. Joda, greit et par dager men som så mange andre har opplevd så minker fargen veldig fort. Akkurat det er ikke problemet, det er bare å etterfylle, men selve effekten av UV bestrålingen har jeg sett meget lite til. Noen som vet hvor jeg kan få tak i virkelig UV reaktiv vanntilsetning. Om jeg må bestille i fra utlandet, so be it, men jeg klarer ikke å finne noe som holder mål. Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så sjekk ut effekten som Piloux på Bit-tech har fått i sin Hl2-mod (Har send mail til karen, men har ikke fått svar enda) (Jeg kommer ikke i nærheten av dette, og har brukt to flasker for bare eksperimentering av mengden av tilsetningen, men resultatet er like dårlig uansett. Noen? Endret 18. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm dette var triste nyheter bamsefar! jeg skal sjøl snart sette opp min første vannkjøling og har selv kjøpt green UV! men jeg kjøpte det fra www.frozenCPU.com da, vet ikke om det er den samme som du har. har selv sett den HL2 modden (spam) det er vel ikke noe med mengden uv veske du skal ha oppi da? jeg er litt noob på dette temaet, men jeg skal poste her når jeg teste mitt nye system:) venter bare på at pengene skal strømme inn:p har litt dårlig tid så jeg fikk ikke sjekke om vi snakker om samme uv stoff her no:( Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Nei, det er nok neppe samme produktet vi snakker om. Om du gidder å gi meg tilbakemelding om den du kjøpte har noen god effekt så ville jeg bli svært glad. Da kan det hende at jeg tar en slik selv. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 det skal jeg bamsefar:) har ei flaske med green uv og ei flaske med blue UV veske liggenes i skoffa:) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Tror jeg prøver denne. Om fargen om så bare er halvparten så intens så er det likevel en enorm forbedring i fra hva jeg har nå.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har du sett på www.3dfxcool.no ? Der har de ihvertfall UV-tilsettning, tror ikke det er den samme som de selger på Microplex. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) bamsefar! du som har peiling på dette:) det er vel ikke noe problem å tilsette uv stoff i vannet og denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53101? må no nesten ha begge deler da:p Endret 19. mai 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg skal bestille den grønne der fra frozen cpu så fort jeg får penger... jeg tror (håper) den har mye bedre kvalitet enn ac greiene... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 bamsefar! du som har peiling på dette:) det er vel ikke noe problem å tilsette uv stoff i vannet og denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53101? må no nesten ha begge deler da:p Peiling og peiling fru blom.. I følge supportforumene til Microplex så skal hvertfall ikke Glowmotion/Bluemotion og ACfluid reagere med hverandre, mer være en nødvendighet. (Ikke at jeg har trengt korrosjonsmiddel enda. Litt frostvæske har tatt algene og noe annet har jeg ikke sett snurten av. Og nei, det er ikke frostvæsken som har tatt livet av effekten, det har jeg testet ut ) Hvordan ACfluid reagerer med andre tilsetninger enn Glowmotion/Bluemotion, vet jeg ikke, men tviler på at den ødelegger noe. Sitter med fingeren på bestill knappen etter etter den dyen, men det er så mye annet jeg må få med meg når jeg først bestiller Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ok... ville du anbefale å bruke frostveske istedenfor ACfluid? blir kjøle effekten bedre av det? vist ja, mye bedre? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nei kjøleeffekten blir ikke bedre. Har hvertfall aldri opplevd det selv. Har heller aldri brukt ACfluid så jeg vet ikke noe om forskjellen. AC fluid skulle vel være (nesten) uten farge, mens frostvæske vanligvis er blå. Akkurat hva du går for er vel mer smakssak, men kjøleeffekten blir ikke bedre med frostvæske, på tross av navnet Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg regner med at du har lagt merke til følgende to setninger: Tilsetningen skal kun brukes i destillert vann sammen med "acfluid". En flaske holder til 5 liter. For høy konsentrasjon resulterer i mindre effekt. Kun brukes sammen med acfluid, og at for høy kons. = mindre effekt. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 At man må ha ACfluid for å få noen effekt synes jeg høres rart ut. Har lest rundt på support forumet og selv med ACfluid er det flere som klager. Og som jeg har sagt så har jeg eksperimentert med konsentrasjonen. Effekten har verken blitt bedre eller værre. Tror rett og slett produktet er for dårlig.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 am3k: hvorfor skiver du det på gamle poster? trenger ikke å bump de no.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Skiver nei takk ikke så tildi på morran :!: Nei, enkelt og greit for å vekke moderatorene. Prøver ikke å "bumpe" små og ubetydelige poster. Problemet er bare at det ligger ~2500 tråder feil under luft kjøling og av en eller annen grunn har ikke moderatorene noen interesse av å flytte disse til vannkjølingsdelen. Endret 13. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=306629 destillert vann+acfluid+uv glowmotion Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe var seint på kveld. som du sikkert skjønte så mente jeg skriver og ikke skiver. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 1) Fått fra Frozencpu. Overlegen alt annet! 2) Denne posten var postet i rett kategori på den tiden, og er det nå også. 3) Finn på noe bedre for å øke postcounten din..... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe var seint på kveld. som du sikkert skjønte så mente jeg skriver og ikke skiver. Jada Prøvde meg da også på et svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå