Gå til innhold

hjelp til og instalere PHPBB2

Anbefalte innlegg

Hei rett og slett skjønner jeg ingen ting... Jeg vil instalerte phpBB2 på min BK media server. Forstår ikke hva jeg gjør galt rett og slett... Er det noen her som kan hjelpe meg hvordan jeg skal fullføre instalasjonen på riktig måte.... Hva jeg skal skrive inn i de boksene samt resten av nødvendig info... Beklager men dette er noe jeg kommer til og sette stor pris på :D:D:D:D Thanx all people ho wannah help me :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har skrevet inn alt riktig 1000 ganger men alikevel så kommer det opp en side der det står bare at instalasjon ikke kan fortsette... så rett og slett skulle hatt en som kunne skrevet en mal over hvordan nøyaktig jeg burde skrive dette som f.eks

- Bruker id: [email protected]

- Passord - 123456

osv lix.... det er så mye annet også som egentlig må fylles ut men husker ikke hva de er akkuratt nå...

Men en liten slik mal hadde hjulpet meg for ever ass

Lenke til kommentar

Vel... For det første er du på et hjelpeforum, og vi som er her gjør som oftest det vi kan for å hjelpe.

Men det krever også litt av deg. Blandt annet at du poster i riktig kategori (PHP) og at du prøver å skrive grammatisk korrekt, slik at du høres litt mer seriøs ut.

Når det gjelder problemet ditt, så virker det som om du enten har skrevet inn feil brukernavn, passord, MySQL-versjon eller MySQL-plassering. Er du sikker på du har støtte for MySQL? Og har du brukernavn, passord og plassering (localhost, sikkert)?

Er det lokalt på en av dine maskiner du skal installere det, eller har du en webhost?

Lenke til kommentar

instalerer det rett inn på kontoen min hos BKmedia liksom... unkjyld mine skrive feil men som offtest når øye lokkene ligger over øya er det ikke lett og skrive :p men ivertfall skulle hatt info over hva jeg skulle ha skrivd inn i localhost og mySql og dns osv... har nooo idea hva som skal inn der :S

Lenke til kommentar

"Ja, ok".

Du skal ikke skrive noe om noe DNS. Poster feilmeldingen du får, da.

Du skal kun fylle ut brukernavnet du har fått hos BKMedia, passordet ditt, MySQL-versjon og MySQL-plassering, mest sannsynlig localhost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...