olejohan Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Eg endrer startsiden min. Og neste gong er den endra tilbake. Har lagt inn Ad-awere, spy å mykkje styr...men forsvinner ikkje... Kva er galt? Den blir endra til about:blank Takk på forhond. Mvh OleJohan Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Og denne er feilpostet så det griner etter! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Graverende feilpostet. Flyttes Lenke til kommentar
Marik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har det samme her, det er Ad-awere som forandrer startsiden den lager et eller annet tull i registeret. Eneste måten å forandre det på er å fjerne haken på: Start Ad-watch in auto-blocking mode. Når du nå forandrer startsiden spretter Ad-watch opp, da kan du akseptere den nye siden. Min start side blir forandret til MSN.com. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Skal teste. Men tviler på att det er ad-awere. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er garantert ikkje Ad-awere. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har dette her på 3 maskiner så jeg skulle selv gjerne ha vist nøyaktig hva som gjør dette. Den eneste måten jeg klarer å forandre det på, er som jeg skrev over. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det hadde hjulpet hvis vi hadde fått greie på hvilken side den endres til, men mest sannsynlig klarer CWShredder å løse problemet Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hei Vet hva problemet deres er har funnet løningen Hadde selv akkurat samme problem... det var sinsykt irriterende!!! Ikke sant? Prøvde å fjerne det med Ad-aware den fant noe men klarte ikke å fjerne det helt!!! Det kom hele tiden tilbake. Problemet er hvist et slags "Home Page Hijacking" spyware greier ...men uansett.. Fant tilfeldigvis ut at et prog som heter "SpySweeper" det fjernet problemet fullstendig! (allefall på min maskin) Foresten har selv full versjon av dette programmet Men di har også en "Free" versjon av det. Liten link: http://www.webroot.com/wb/products/spyswee...p?rc=266&ac=580 Lykke til ...litt mere info: http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/ Må få høre om dette hjelper. Endret 18. mai 2004 av BladeAMD Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Man kan blokkere dette ved å installere spybot . og enable protection/block av host file og home page (og i tillegg immunize funkjsonen). Den nye spywareblaster er også bra som tillegg . Anbefaler disse to i tillegg til antivirus program . Endret 18. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Marik Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg har prøvd disse programmene uten resultat. Spyhunter-CCleaner-XoftSpy-AdAware-SpySweeper-SpyRemover-SpywareBlaster. Jeg har også vært inne i registeret og slettet en del der. Noe av det jeg slettet ble gjenopprettet av AdAware etter en restart. Har nå også slettet AdAware, og nå ser det ut som om at det er i orden. Start siden msn.com som kom opp hele tiden er nå borte, også i registeret. Skal prøve å installere AdAware senere for å se hva som skjer da. Jeg bruker nå kun SpyRemover, det virker som om dette programmet er et bra alternativ. Endret 19. mai 2004 av Marik Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kan anbefale denne: BPS Spyware/Adware Remover Lenke til kommentar
reybr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har prøvd disse programmene uten resultat. Spyhunter-CCleaner-XoftSpy-AdAware-SpySweeper-SpyRemover. Da skriver jeg 'CWShredder'' til deg også jeg http://www.spywareinfo.com/~merijn/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå