Gå til innhold

Lakking - farge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et slikt kabinett stående. Det ser nå slik ut:

untitled3.JPG

Og spørsmålet mitt er; hvilke farger burde jeg lakkere i?

skal ha forskjellig farge utenpå og inni kabinettet!

Tenkte på svart utenpå og gull inni, men svart kabinett er det jo så mange som har :(

Og det er en ting til; alt av griller og slikt er i gull, bare til opplysning :thumbup:

Håper på noen tips her nå da, Takk!

Edit: fikset link til microplex.

Edit2: har lagt ut en forminsket verson av bildet ;)

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:  Tja, hvorfor ikke.

Jeg vil ha noen forslag til hvorda jeg kan farge det, og hvilke kombinasjoner som er fine :thumbup:

Btw; insider, tok det lang tid å laste bilde av kabinettet mitt? :p

Rød-blå. Passe på at det er RØD og BLÅ, og ikke noe utblanda så det blir rosa og babyblå. :sick:

Blå-hvit. (mitt blir volvo midnight blue met. og hvit som er litt grå til detaljer.) :thumbup:

Orange-grønn. En varm orange og gusjegrønn.

Men ett forslag er å se litt på biler etter åssen farger som er fine. Også stikker du på ei bilsjappe og finner fargenummeret som du gir til ei maling/lakksjappe. Da for du samme farge billigere. Og når du ser på biler for du lissom litt mer helhetlig farge enn om du ser ett bilde på nett.

Bildet kom fort det. ?

Lenke til kommentar

Tok litt tid og laste bilda ja :(

Farger: jeg har mitt kabinett svart på utsiden og orange inni (lakkert dragon fulltower) jeg synes dette er ganske pent, men skal ha hvit og mørk blå neste gang :) synes dette er pent, men det er jo min mening da :)

blå og svart passer jo bra sammen :)

Du kan kanskje lakkere det med crome sparay på utsiden, kunne blitt meget pent :)

Lenke til kommentar

svart og knæsj/sjokk(eller hva man vil kalle det..)-rosa er faktisk en ganske bra kombinasjon, kanskje litt jente..? :)

En farge jeg vil tippe/vet går bra sammen med gull er en farge som heter black-gold-pearl-metallic. En genial svart farge med gullkorn(på en måte).

Fargen er fra GM-usa og fargekoden er 73/198B (hvis du lurte.. :) )

Jeg fant den på et fargekart hos en billakkerer når jeg lette etter en farge til "gull-xaseren" min.

Hvis du skal finne en farge, gå til en billakkerer og spør om du kan se på fargekartene hans, men sett av god tid, det er SINNSYKT mye å velge mellom.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...