ManagHead Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hei! Jeg har et slikt kabinett stående. Det ser nå slik ut: Og spørsmålet mitt er; hvilke farger burde jeg lakkere i? skal ha forskjellig farge utenpå og inni kabinettet! Tenkte på svart utenpå og gull inni, men svart kabinett er det jo så mange som har Og det er en ting til; alt av griller og slikt er i gull, bare til opplysning Håper på noen tips her nå da, Takk! Edit: fikset link til microplex. Edit2: har lagt ut en forminsket verson av bildet Endret 19. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Rs blatt utenpå - Rødt inni Tror det kunne vært en spennede fargekombinasjon. Ellers så tror jeg det er best du velger dette selv etter hva du synes er pent. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Tja, hvorfor ikke. Jeg vil ha noen forslag til hvorda jeg kan farge det, og hvilke kombinasjoner som er fine Btw; insider, tok det lang tid å laste bilde av kabinettet mitt? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tja, hvorfor ikke. Jeg vil ha noen forslag til hvorda jeg kan farge det, og hvilke kombinasjoner som er fine Btw; insider, tok det lang tid å laste bilde av kabinettet mitt? Rød-blå. Passe på at det er RØD og BLÅ, og ikke noe utblanda så det blir rosa og babyblå. Blå-hvit. (mitt blir volvo midnight blue met. og hvit som er litt grå til detaljer.) Orange-grønn. En varm orange og gusjegrønn. Men ett forslag er å se litt på biler etter åssen farger som er fine. Også stikker du på ei bilsjappe og finner fargenummeret som du gir til ei maling/lakksjappe. Da for du samme farge billigere. Og når du ser på biler for du lissom litt mer helhetlig farge enn om du ser ett bilde på nett. Bildet kom fort det. ? Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 orange og sort er litt tøff kombinasjon trur også jeg skal lakke shuttle min svart utenpå og mørkeblå inni og bake Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Btw; insider, tok det lang tid å laste bilde av kabinettet mitt? Det gikk fort. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det gikk tregt hos meg den første gangen (har 1mbit). Ska se litt rundt her ja og se om jeg finner noen fine farger, skal til Trondheim på fredag, mulig jeg stikker innom Thorsov da! Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan jo gjøre sån som meg Lakere den i svart Metalik utta på og Pulver laker den inni i svart blir drit kult Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan jo gjøre sån som meg Lakere den i svart Metalik utta på og Pulver laker den inni i svart blir drit kult Har du et bilde av det? Men som sagt så vil jeg prøve å unngår svart og sælv, fordi det er mange som har det. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bildet ditt er jo 2272*1712 og 1,6 MB. Krymp det litt så går det bedre. Det tok litt tid å laste det. Sitter med ei 1300 kbps linje. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ja jeg kan få bilde av den men den er jo ikke færdig men da må jeg ta med Web camen da så det blir sugen kval lisom Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tok litt tid og laste bilda ja Farger: jeg har mitt kabinett svart på utsiden og orange inni (lakkert dragon fulltower) jeg synes dette er ganske pent, men skal ha hvit og mørk blå neste gang synes dette er pent, men det er jo min mening da blå og svart passer jo bra sammen Du kan kanskje lakkere det med crome sparay på utsiden, kunne blitt meget pent Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Fikk et tips om å se på bilder av biler, det har jeg gjort Jeg har funnet ut at sånn "Ferrari" rød farge vil passe godt inni, mens en mørk blå metallic utenpå, hva synes dere om det? Skal prøve å krympe bildet Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vet ikke helt med den blå fargen jeg... tror kanskje det hadde vært penere med hvit.. Da kunne du brukt røde vifter, rødt inni og hvit utenpå.. PS: dette er jo bare min mening da Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 er egentlig ikke så begeistret for hvit, men.. MR-X666: bare sleng opp et bilde btw; har lagt ut et forminsket bilde av kabinettet. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 svart og knæsj/sjokk(eller hva man vil kalle det..)-rosa er faktisk en ganske bra kombinasjon, kanskje litt jente..? En farge jeg vil tippe/vet går bra sammen med gull er en farge som heter black-gold-pearl-metallic. En genial svart farge med gullkorn(på en måte). Fargen er fra GM-usa og fargekoden er 73/198B (hvis du lurte.. ) Jeg fant den på et fargekart hos en billakkerer når jeg lette etter en farge til "gull-xaseren" min. Hvis du skal finne en farge, gå til en billakkerer og spør om du kan se på fargekartene hans, men sett av god tid, det er SINNSYKT mye å velge mellom.. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ok her er det men som jeg sa så er det dålig kval du kan se akvariumet mit skiner i toppen av PCen Her er den http://www.cybermods.tk/ håper du syns det blir pent da skal prøve og få dig cam snart og en ting til ingen andre sider funker der dem kommer snart opp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, nå har jeg kjøpt inn farger. Det ble Marineblå innni og Purpurrød utenpå, etter tips fra folk på OBS Bygg Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, nå har jeg kjøpt inn farger. Det ble Marineblå innni og Purpurrød utenpå, etter tips fra folk på OBS Bygg Fint du hørte litt på det jeg sa ang. utvannede farger: Blir kult når du for lakket det ferdig. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Dere kan følge med her Edit: ja, jeg ville ha klare og sterke farger Endret 23. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå