WebWarrior Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har en kjekk liten maskin jeg. Ja da. Men IRQer, det klarer den ikke å dele ut. Dvs. Den deler dem ut, men se på resultatet; Jeg får ikke endra dem heller *river meg i håret* Den funker en stund, og så gir den bluescreen som klager over at "IRQ is less or equal" om jeg husker rett. Problemet oppsto når jeg skiftet til XP. Det var værre før, da stod lydkort, og nettverkskortene på IRQ 5, resten på IRQ 11 Det endret seg når jeg slo av automatisk IRQ assignment i BIOS. Ugh! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-04-09 17:43 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-04-09 17:44 ] Lenke til kommentar
cky Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Regner med at du har et AMD basert system. Har hørt at hvis du legger inn nyeste VIA 4in1 så vil det fungere. Jeg leste det i bugfixloggen til VIA 4-1. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg har hørt at ved dette problemet bør du sjekke på internett og samle opp alle de nyeste driverene til systemet ditt og installere de. Det sises at denne feilen kommer som oftest av buggete drivere. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Fiksa problemet- maskinen var satt som ACPI maskin. (i device manager) Satte det som standard PC, og nå fungerer den fint (hittil) (takk for linken til tråden som gav meg den infoen, pegg) [ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-04-09 18:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå