Gå til innhold

Hår foran Øyna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klippe seg?

Eller du kan klippe deg kort oppå og ha litt lengde rundt.. Hockeysveis kaller de det, det er drittøft, og /me hadde det før... (tror det er litt fremdeles ja.. :D - når jeg drar håret oppå bakover.. :S )

Lenke til kommentar
Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner :no:

Alle i litt eldre sier det, men de som er like gamle som meg og sånn sier at jeg ikke skal klippe meg... Hører ikke på de gamle! :D

gjelder nok unge og for meg :no:

EDIT: å/og, what's the difference

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar

Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg!

SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! :laugh:

det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin :no:

Lenke til kommentar
Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg!

SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! :laugh:

det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin :no:

Serriøst, jæv** umoralske lille dritt!

Tenk å presse penger ut av besteforeldrene dine, fy!

(selv er jeg stor fan av hestehale btw...)

Lenke til kommentar

slet jevli med det samme problemet for cirka 1 år siden. Nå er det enten bak øret eller i hestehale med håret.

men det verste er når håret er på det stadiet at du konstant får hårtupper inn på øyet :(

Endret av PoL-E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...