Gå til innhold

Hår foran Øyna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner :no:

Alle i litt eldre sier det, men de som er like gamle som meg og sånn sier at jeg ikke skal klippe meg... Hører ikke på de gamle! :D

gjelder nok unge og for meg :no:

EDIT: å/og, what's the difference

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar

Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg!

SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! :laugh:

det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin :no:

Lenke til kommentar
Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg!

SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! :laugh:

det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin :no:

Serriøst, jæv** umoralske lille dritt!

Tenk å presse penger ut av besteforeldrene dine, fy!

(selv er jeg stor fan av hestehale btw...)

Lenke til kommentar

slet jevli med det samme problemet for cirka 1 år siden. Nå er det enten bak øret eller i hestehale med håret.

men det verste er når håret er på det stadiet at du konstant får hårtupper inn på øyet :(

Endret av PoL-E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...