ArmenMinAU Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Morn morn Noen tips om hvordan få vekk hår fra øyna og likevel ha en kul sveis? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 klippe seg? Eller du kan klippe deg kort oppå og ha litt lengde rundt.. Hockeysveis kaller de det, det er drittøft, og /me hadde det før... (tror det er litt fremdeles ja.. - når jeg drar håret oppå bakover.. :S ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Har en blanding av hockey og sideskill, jeg. Det er freskt, så slipper du håret foran øynene. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Er det du som er Idol-Kjartan?! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner Ta et hint, mann Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Er det du som er Idol-Kjartan?! Tja, ja, det er meg. Heh, har prøvd å ikke få så mye oppmerksomhet, men nå er tausheten brutt. Jeg ER Kjartan Salvesen. SteffyBoy: Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Gjør hva som helst med håret, men ikke klipp deg slik! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Gjør hva som helst med håret, men ikke klipp deg slik! NEINEINEI!!!""||111oneoneone... Hva tenkte han fyren på? nei, vettuka, det var grusomt... heller kjartan (c_u_m8)! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner Alle i litt eldre sier det, men de som er like gamle som meg og sånn sier at jeg ikke skal klippe meg... Hører ikke på de gamle! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Kjør litt voks (evt andre hårstylingsprodukter) i det, så drar du det litt til siden... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Kjør litt voks (evt andre hårstylingsprodukter) i det, så drar du det litt til siden... Det gjør jeg... men ikke for mye... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Klarrer ikke helt å finne ut av det selv. Får bare høre "klipp deg!" av alle jeg kjenner Alle i litt eldre sier det, men de som er like gamle som meg og sånn sier at jeg ikke skal klippe meg... Hører ikke på de gamle! gjelder nok unge og for meg EDIT: å/og, what's the difference Endret 19. mai 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg! SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg hadde hår ned til skuldrene, mormoren min syntes det var så forferdleig at jeg fikk 300 får å klippe meg!SÅ jeg gikk ned til frisøren å klippet av 2-3 cm og ventet på neste gang da jeg skulle presse mer penger ut av henne! det gikk egentlig ikke så bra, hun syntes desverre at den "nye" frisyren var fin Serriøst, jæv** umoralske lille dritt! Tenk å presse penger ut av besteforeldrene dine, fy! (selv er jeg stor fan av hestehale btw...) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 hadde halvlangt hår for litt over 2 måneder siden, klippet meg helt kort.. Angrer som faen på det nå.. (Ta dette som et hint) ikke alle andre som at du skal klippe deg.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Et slags pannebånd funker fett (dra det litt oppover og la håret henge utover). Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) slet jevli med det samme problemet for cirka 1 år siden. Nå er det enten bak øret eller i hestehale med håret. men det verste er når håret er på det stadiet at du konstant får hårtupper inn på øyet Endret 23. mai 2004 av PoL-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå