Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile Nye priser, og nytt design på siden.

Anbefalte innlegg

Hailo. Jeg sjekka nettopp firstmile.no, og de har oppdatert en del i dag, og nå tilbyr de sinnsykt rask internett, til en enormt lav pris..

Jeg siterer

ADSL

ADSL Kilo

256/256

195,- pr. mnd

med bindingstid

ADSL Mega

1300/640

395,- pr. mnd

med bindingstid

ADSL Giga

2500/640

550,- pr. mnd

med bindingstid

ADSL Terra

5000/640

695,- pr. mnd

med bindingstid

SDSL

SHDSL Mega

500/500

395,- pr. mnd

med bindingstid

SHDSL Giga

1000/1000

595,- pr. mnd

med bindingstid

SHDSL Terra

2000/2000

795,- pr. mnd

med bindingstid

Oja jaaa, dette må være nåtidens billigste internett over vår kjærlige kobber linje ;)

Mens vi har Canal Digital på Coaxialen ;)

http://www.firstmile.no/produkter.php

:love:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulel de ønse de byge ut der jeg bor, de har jo ville priser/ytelse..

nesten for bra for å være sant.

yes. Men av en eller annen grunn så kommer dette når jeg taster mitt tlf nr (og jeg har UPC)

Ukjent NR fra telenors sentral, samma dritten fra ngt og..

sendt mail til upc..

Spurte hvorfor det ikke gikk ann å få nett over tlf. linja..

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre. da firstmile etterhvert fremstår for meg som tele-norge's største luremus så langt..

Klart de har vel på den annen side aldri lovet noe heller, men det er rart med hva en stakkar håper på ;)

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar
yes. Men av en eller annen grunn så kommer dette når jeg taster mitt tlf nr (og jeg har UPC)

sendt mail til upc..

upc nummeret har ingen linjeføring da dette går via kabeltv kabelen din, ergo kan du ikke få adsl på det telefonnummeret heller. du må da ha adsl uten telefon i så fall.

Lenke til kommentar

sendt mail til upc..

upc nummeret har ingen linjeføring da dette går via kabeltv kabelen din, ergo kan du ikke få adsl på det telefonnummeret heller. du må da ha adsl uten telefon i så fall.

Tror ikke det har noe å si, jeg har telefon fra upc og den dukket fint opp på nextgentel sine sider.

Aner ikke hvordan de sjekker, men mulig de bruker telefonnummeret til å finne adressa?

Lenke til kommentar
Fra NGT. Har 8Mbit abbonnementet selv så jeg vet hva jeg snakker om. NGT har (ved oppstart av hvert semester, ihvertfall i år og ifjor høst) tilbudt dette til studenter. Det ligger ikke ute når fordi du må bestille dette innen ca 1mnd etter semester start.

Hvilket universitet snakker vi om?

Gjelder det også for ansatte ved universitetene?

Får ikke mer enn 4Mbit jeg likevel da, men... Litt for lang avstand.

Lenke til kommentar

Det gjelder for alle studenter hvis du ikke velger en avtale som er forhandlet via ditt studiested. F.eks UiO studenter kan få 2Mbit for 498kr(?) i mnd, 550kr i mnd hvis du ikke studerer et sted som har spesialavtale med NGT.

Se her (har redigert bort kundeinfo):

http://home.broadpark.no/~eoyfoss/bilder/ngtecho.PNG

Tviler på at det gjelder for ansatte, da du må oppgi studentnummer ved bestilling...

Blir kanskje litt OT?

Lenke til kommentar

Syns dette er noe drøyt av firstmile, virker som om det som er "in" i dag er å gå ut med knallgode bredbåndstilbud for så å sette ned tilbudet etter å ha kapret første kundegruppen. Det som likevel skal sies er at jeg er lite sjokkert, firstmile har vel bare innsett faktum, men kanskje litt sent. Lurer på om de i det hele tatt hadde forhåpninger om å klare å bygge ut a/s/vDSL til den prisen de antydet først, det virket, og var, bare helt ureelt.

Men men, får gjøre det jeg gjorde da noe lignende skjedde for en stund siden (BBF), gratulere alle som var så heldige å få knallgode linjer til geniale priser. Så får heller vi som bor i utkantsnorge sitte her i gokk og betale latterlige priser for adsl... Takk "utkantsvennlige" firstmile :)

Lenke til kommentar
Syns dette er noe drøyt av firstmile, virker som om det som er "in" i dag er å gå ut med knallgode bredbåndstilbud for så å sette ned tilbudet etter å ha kapret første kundegruppen. Det som likevel skal sies er at jeg er lite sjokkert, firstmile har vel bare innsett faktum, men kanskje litt sent. Lurer på om de i det hele tatt hadde forhåpninger om å klare å bygge ut a/s/vDSL til den prisen de antydet først, det virket, og var, bare helt ureelt.

Men men, får gjøre det jeg gjorde da noe lignende skjedde for en stund siden (BBF), gratulere alle som var så heldige å få knallgode linjer til geniale priser. Så får heller vi som bor i utkantsnorge sitte her i gokk og betale latterlige priser for adsl... Takk "utkantsvennlige" firstmile :)

Må si meg enig i dette. Synes at NGT har gode priser på bredbånd og ok "dekning". Synes at Firstmile sitt opprinnelige konsept med dekning overalt og VDSL dekning i byområdene var veldig smart. Jeg hadde gjerne bestilt VDSL fra dem hvis jeg hadde hatt mulighet.

Kanskje de fant ut at det faktisk ikke lønnet seg, og måtte revurdere satsningområdene sine?

Lenke til kommentar

Firstmile er fortsatt Bra billige da, Og den ADSL/SDSL "Kilo" pakken dems er jo kjempe fin for små familier og studenter. "Giga" ser utrolig fristende ut. Har telenor nå med 256kb/s ut, men beste Cs pingen på de fleste norkse serverne jeg er på (bedre ping på catchgamer en catch folket selv ;) ). 550kr i månden for den "Giga" pakka så meget bra ut.

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på at de skal bli ferdig med utbyggingen, som har tatt 1år, men nå sa de at det skulle være klart innen 1mnd (trådløst fra NERA) og da får jeg 2500/640!!!!! skal bli morro å teste dette ut, litt lei av isdn og cs (rate på 7500 for at det skal gå noenlunde greit...)

\\Sp33D

! det var vist snakk om at FM skulle tilby ip telefoni oxo, w00t!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...