Gå til innhold

Live-TV N 6230

Anbefalte innlegg

Det går an og se Live-TV med Nokia 6230: :wow:
[url="http://www.expansys.com/forumthread.asp?code=108417&thread=705"]http://www.expansys.com/forumthread.asp?co...8417&thread=705[/url]

[quote]Hi,
I got my 6230 last night. This morning I was looking at the Optus home page and saw a link to LIVE NEWS and followed it. I could not believe seeing LIVE TV on this device - it is amazing!

They are offering ABC, SBS and CNNI, but the ABC is currently not responding.

It does work !!

Cheers
Justin

[/quote]

Men det er vel ikke noen fare for at Netcom eller Telenor kommer til å støtte dette?? :no:

Er det andre telefoner som støtter dette??

Willy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at kvaliteten er så ekstremt bra, det er jo grenser for hvor my edata en telefon kan streame over GPRS ;) Personlig har jeg prøvd å sett litt "tv" på mobilen igjennom zoovision og det funker relativt bra, men kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har sett(merk zoovision er ikke live tv, men det bygger på det samme)

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at kvaliteten er så ekstremt bra, det er jo grenser for hvor my edata en telefon kan streame over GPRS ;) Personlig har jeg prøvd å sett litt "tv" på mobilen igjennom zoovision og det funker relativt bra, men kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har sett(merk zoovision er ikke live tv, men det bygger på det samme)

Kvaliteten er ufattelig bra for å kun å være 42 kbit/s (eller noe i den dur)

Dette høres veldig lite ut og det er det nok og, men du må tenke på at en mobil har veldig liten skjerm.

Når jeg sier ufattelig bra så sammenligner jeg ikke med en dvd video, men med tanke på hvor liten data streamen er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...