willy1973 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det går an og se Live-TV med Nokia 6230: [url="http://www.expansys.com/forumthread.asp?code=108417&thread=705"]http://www.expansys.com/forumthread.asp?co...8417&thread=705[/url] [quote]Hi, I got my 6230 last night. This morning I was looking at the Optus home page and saw a link to LIVE NEWS and followed it. I could not believe seeing LIVE TV on this device - it is amazing! They are offering ABC, SBS and CNNI, but the ABC is currently not responding. It does work !! Cheers Justin [/quote] Men det er vel ikke noen fare for at Netcom eller Telenor kommer til å støtte dette?? Er det andre telefoner som støtter dette?? Willy Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det der er sikkert over EDGE og det er det ingen som for tiden støtter i Norge. Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg prøvde dette nå, men får bare:Ikke svar, prøv igjen. Er dette fordi det ikke fungerer i Norge eller kan det bare hende det er nede? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er vanlig GPRS men det er bare Optus kunder som kan bruke det.. Det er drit kult og kvaliteten er ufattelig bra. Det er gratis for alle Optus kunder fram til 30 Juni. Det er bare Optus kunder som har tilgang til tv kanalene Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tviler sterkt på at kvaliteten er så ekstremt bra, det er jo grenser for hvor my edata en telefon kan streame over GPRS Personlig har jeg prøvd å sett litt "tv" på mobilen igjennom zoovision og det funker relativt bra, men kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har sett(merk zoovision er ikke live tv, men det bygger på det samme) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tviler sterkt på at kvaliteten er så ekstremt bra, det er jo grenser for hvor my edata en telefon kan streame over GPRS Personlig har jeg prøvd å sett litt "tv" på mobilen igjennom zoovision og det funker relativt bra, men kvaliteten er ikke akkurat det beste jeg har sett(merk zoovision er ikke live tv, men det bygger på det samme) Kvaliteten er ufattelig bra for å kun å være 42 kbit/s (eller noe i den dur) Dette høres veldig lite ut og det er det nok og, men du må tenke på at en mobil har veldig liten skjerm. Når jeg sier ufattelig bra så sammenligner jeg ikke med en dvd video, men med tanke på hvor liten data streamen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå