FuglFøniks Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Heisann, Prøvde nettopp å brenne noen filmer fra PC'en min over på DVD, men bare sangene jeg la med kom opp på DVD-spilleren (koplet til TV'en altså) Noe jeg må gjøre? Er det ikke bare å brenne en film som en helt vanlig film? Håper på informative svar... pain Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis det er en standalone DVD-spiller du snakker om vil det ikke virke hvis ikke filmen brennes på riktig måte. Trenger mer informasjon for å kunne svare på spørsmålet ditt også. Eks. filtype. Uansett så er http://www.dvdrhelp.com/ stedet for de som lurer på noe angående DVD-brenning etc. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Doom9.org svarer også på en del spørsmål rundt dette. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvilket format er det som er vanlig på DVD spillere? Hvis man brenner ut i det funker vel filmene på de fleste/alle spillere. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvilket format er det som er vanlig på DVD spillere? Hvis man brenner ut i det funker vel filmene på de fleste/alle spillere. Det formatet som brukes på video-dvd'er MPEG2. Hvis du brenner ut i dette formatet burde det virke på alle dvd-spillere (de må jo selvsagt støtte formatet +/- og takle brente dvd'er) Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Legg alle filene i en VIDEO_TS mappe og brenn i nero som UDF/ISO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå