Gå til innhold

Hvor stor lagringskapasitet har DU?

Hvor stor lagringskapasitet har du?  

2 330 stemmer

1. 1. Hvor stor lagringskapasitet har du?

• < 40 GB
      49
    • [40-80> GB
      88
    • [80-120> GB
      153
    • [120-160> GB
      198
    • [160-200> GB
      187
    • [200-250> GB
      244
    • [250-300> GB
      186
    • [300-400> GB
      324
    • [400-600> GB
      378
    • [600-800> GB
      175
    • [800-1000> GB
      107
    • [1-1,5> TB
      132
    • [1,5-2 TB
      35
    • > 2 TB
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh, jeg har en harddisk på 400mb (upartisjonert) og en på 200...  :thumbs:

Bra jeg har nesten 200gb utenom  :cool:  , og de som faktisk mener at de trenger 1090gb eller mer.... til vanlig forbruk har ikke skjønt at d er en knapp på tastaturet som heter "delete"  :laugh:

Enig :D

Har 160 GB og er ikke i nærheten av å fylles....

Sletter dritt som jeg har sett etterhvert, Ikke vits å ruge på alt heller...

Tipper dere med 1TB har mye greier dere ikke bruker...

Så det så :evil:

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Vel på samme måten som et stort hus fører til at du samler mer unødvendige ting du aldri bruker, fører også for stor lagringsplass til at du samler masse data som du egentlig ikke trenger.

Tja, jeg syns det er kjekt å ha muligheten til å se på diverse serier uten å måtte slette noe for å få plass til den nye episoden.

At enkelte derimot mener at den komforten ikke er verdt et par tusenlapper, kan jeg godt forstå.

Lenke til kommentar
Vel på samme måten som et stort hus fører til at du samler mer unødvendige ting du aldri bruker, fører også for stor lagringsplass til at du samler masse data som du egentlig ikke trenger.

Tja, jeg syns det er kjekt å ha muligheten til å se på diverse serier uten å måtte slette noe for å få plass til den nye episoden.

At enkelte derimot mener at den komforten ikke er verdt et par tusenlapper, kan jeg godt forstå.

Jo helt klart men har du 120GB svarer dette til 245 episoder av en serie hvis vi regner med at hver episode tar 500MB. For min del er iallefall dette mer enn nok (siden jeg ikke har så mye en gang)

Mener selv at grensa ved hvor mye lagringskapasitet som blir for mye for en normal bruker ligger rundt 500GB, altså ganske mange serier.

Lenke til kommentar
heh, jeg har en harddisk på 400mb (upartisjonert) og en på 200...  :thumbs:

Bra jeg har nesten 200gb utenom  :cool:  , og de som faktisk mener at de trenger 1090gb eller mer.... til vanlig forbruk har ikke skjønt at d er en knapp på tastaturet som heter "delete"  :laugh:

Enig :D

Har 160 GB og er ikke i nærheten av å fylles....

Sletter dritt som jeg har sett etterhvert, Ikke vits å ruge på alt heller...

Tipper dere med 1TB har mye greier dere ikke bruker...

Så det så :evil:

Kunne ikke vært mer enig;-) sletter med hard hånd nu;-) men når sant skal sies er min kapasitet fordelt på 4 stasjonære å 2 bærbare + 1 ekstern backup disk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...