Gå til innhold

Hvor stor lagringskapasitet har DU?

Hvor stor lagringskapasitet har du?  

2 330 stemmer

1. 1. Hvor stor lagringskapasitet har du?

• < 40 GB
      49
    • [40-80> GB
      88
    • [80-120> GB
      153
    • [120-160> GB
      198
    • [160-200> GB
      187
    • [200-250> GB
      244
    • [250-300> GB
      186
    • [300-400> GB
      324
    • [400-600> GB
      378
    • [600-800> GB
      175
    • [800-1000> GB
      107
    • [1-1,5> TB
      132
    • [1,5-2 TB
      35
    • > 2 TB
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

Så på et bilde noen sider tilbake at hardiskene var 'opp ned', hvorfor det?

Lønner det seg hvis f.eks strømmer går, så lesehodet ikke detter ned på plata eller av andre grunner?

Lenke til kommentar

434gb totalt

maskin 1: 1 wd raptor 74gb s-ata + 1 wd 160gb s-ata

maskin 2: 1 wd 40gb + 2 wd 80gb

jeg har 8gb til i en tredje maskin som hovedsakelig bare står der i kroken sin, mene det hender en sjelden gang at den får lufta seg med litt shadow warrior eller duke nukem 3d...

Lenke til kommentar

320GB, men sitter nå på komplett sine sider fordi jeg skulle bestille meg en func musmatte. Men i handlekurven ligger det nå: Gainward 6800le, en 200GB seagate disk og en musmatte.. Sitter nå å funderer på om jeg skal leve på nuddler, droppe det sosiale liv og komme på kant med "høna" i en måneds tid :hmm:

Lenke til kommentar
<--- Kjører Kazaa, har ikke virusprogram...

Kjører også DMZ på routeren, har ingen firewall...

Jaja lykke til sier nå bare jeg :dontgetit:

Maskinen lever i beste velgående ennå... :)

Har hatt en formatering grunnet oppgradering, men kjører fremdeles uten firewall, antivirus, + DMZ på routeren....

No problemo, så lenge man vet hva man surfer på...

Lenke til kommentar
<--- Kjører Kazaa, har ikke virusprogram...

Kjører også DMZ på routeren, har ingen firewall...

Jaja lykke til sier nå bare jeg :dontgetit:

Maskinen lever i beste velgående ennå... :)

Har hatt en formatering grunnet oppgradering, men kjører fremdeles uten firewall, antivirus, + DMZ på routeren....

No problemo, så lenge man vet hva man surfer på...

Dersom du kjører helt vanlig Kazaa (ikke lite), uten virus program og/eller firewall og dmz på routeren din så tror jeg absolutt ikke noe på at maskinen din "er helt fin". Du vil nok oppleve betydelig forskjell hvis du rensker den for adware og virus og innstalerer Kazaa lite.

Lenke til kommentar

Jeg har vel 1,126 TB totalt

Fordelt på:

1 x 250 Gb

3 x 160 Gb

3 x 120 Gb

1 x 36,7 Gb

Altid behov for stor plass og oversiktlighet nå til dags.

Men problem som dukker opp er tom for stasjons bokstaver pga. kortleser med fire stk. og DVD brenner.

Har 14 x 36,7 SCSI disker som jeg ikke bruker nå men skal kanskje det etterhvert. 513,8 Gb totalt på SCSI diskene.

Burde finnes mer stasjons bokstaver da...

Endret av Micro80
Lenke til kommentar

Sykeste! TB-er med stæsj. JEg regner med at alle de DVD-ene og spill dere har på de er lovlig kjøpt og bare backup :whistle:

Så en fyr på Direct Connect med 29 Terabyte en gang.

Det er vel det meste eg noen gang har sett i mitt liv.

Jeg personlig har 160 GB partisjonert til Windows, programmer og spillinstalasjoner. også har jeg Ekstern på 250 GB som brukes til stæsj.

Lenke til kommentar

Har 14 x 36,7 SCSI disker som jeg ikke bruker nå men skal kanskje det etterhvert. 513,8 Gb totalt på SCSI diskene.

Svarte FANDEN! Så mange SCSI disker? Det er vel et helsikes djevelsk orkester det når du bruker dem? Vet at den ene gamle IBM-SCSIen jeg har lager en sykt irriterende vinelyd, mens den nye SCSI disken (seagte) bare lar høre litt ekstra fra seg når en kjører ting direkte fra den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...