Gullars Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hei har ein pioneer dvd 106s som eg tenkte eg skulle gjera sonefri. er dette risikabelt? kan han øydeleggjast? nokon som har gjort dette før? korleis gjer eg det? var på http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ her fann eg den rette dvd'en, men kva filer er eg ute etter? Flash utilties for Windows, FUPW2K (winxp også) eller A patched region free version 1.22 RPC-1? køyrer win xp maskinspesifikasjonar nedanfor Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 lurer på ein ting til... kva treng eg for å spela dvd-filmane på tv'en? har jo tv-ut. følgte ingen kabel med tv-kortet. blir det bra kvalitet? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 trudde dette var vanleg eg... ingen som har peil på dette? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Joda, den oppdateringen fungerer utmerket. Jeg har flashet flere slike DVD spillere med nøyaktig samme firmwaren og programvaren som du har hentet. Husk at det er forskjell på firmwaren til 106 og 116. Det er alltid en risiko med flashing av hardware. Den største faren er dersom strømmen ryker, eller at systemet krasjer slik at den ikke får fullført flashingen. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 men korleis gjer eg dette? køyrer eg fyrst flashinga og deretter den patcha? korleis installerer eg det forskjellige? pc'en låser seg aldri så det er ikkje eit problem Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Du må hente begge deler. Det ene er selve firmwaren, det andre et programet som installerer firmwaren. Legg begge filene på samme katalogen. Start programet, velg firmwarefilen, oppgrader. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 det som ligg forklart på textfila er at alt må gjerast i dos er dette tilfelle? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Du trenger ikke gjøre det i dos. Hent de 2 filene du snakker om. Legg de på samme katalog (du må pakke ut zipfilen). Kjør programmet. Det er tilnærmet umulig å gjøre feil. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Når eg køyrer flash-fila: får beskjed om å skriva inn eit filnamn. er det då den .hex fila som skal skrivast inn eller den andre? må eg skriva inn slikt som om dvd'en er kopla på som master/slave på kva for ein ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå