Macint0sh Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Frem til nå har vi bare testet mus, men for en ekte gamer er underlaget også livsviktig. Derfor har vi nå testet musmatten fUnc 1030. Denne er svært populær, men hvor god er den egentlig? Har vi med den ypperste musmatten for optiske mus, eller har den bare levd på hypen? Les hele omtalen _________________ Erik Jørgensen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-04-09 18:13 ] Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Har selv denne musmatten og en Boomslang 2000 og har aldri opplevd problemer med at ball-mus ikke registerer bevegelse på denne musmatten. Kan trygt anbefale denne musmatten ! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg har også denne musmatten og den gangen jeg brukte razer boomslang hadde jeg ingen problemer med musmatta, den var helt enkelt et must! Nå bruker jeg en logitech dual optical og må si at kombinasjonen dual optikal og fUnk er utrolig rå. Jeg har hatt min fUnk veldig lenge nå, (jeg bestilte den faktisk fra finland fordi den ikke var kommet hit enda) og er en av de delene som viser mindst slitasje. den holder seg ren LENGE, og det tar deg 10 sekunder med klut og vann så er den som ny igjen. Hvis du er lei av musematter som blir slitte, skitne, glir dårlig eller gir ballen i musa for lite friksjon gå for fUnk! Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei. Lurer litt på hvilke musmatter dere skal teste senere, er jo mange spennende på markedet for tiden. Steelmat, Icemat, Everglide, Func etc :razz: Bruker selv Func og Dual Optical, og er meget fornøyd, men skulle gjerne hatt en optisk som funket med icemat, da jeg liker den musmatta best av alt. Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Heh, jeg fikk ei venn av meg i england som hadde en venn i USA til å bestille den for meg :smile: Noen som vet om butikker i norge som selger den ? Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 http://www.microplex.no De selger func. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 11:06, MaxPain skrev:Hei. Lurer litt på hvilke musmatter dere skal teste senere, er jo mange spennende på markedet for tiden.Steelmat, Icemat, Everglide, Func etc :razz:Bruker selv Func og Dual Optical, og er meget fornøyd, men skulle gjerne hatt en optisk som funket med icemat, da jeg liker den musmatta best av alt. Vi har testet fUnc 1030, IceMat 2.0 (svart) og Steelpad 3S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 hei.. hadde vært fint med en test av everglide giganta oxo og hvilke mus som er best med hvilke matter Beret Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Eier et eksemplar av både func1030 og icemat2.0. Vil gi litt kritikk til konklusjonen om beste musematte til optisk mus. Prøv en IE3.0 på en icemat (svart eller transparent). Overlegen presisjon og pen bekreftelse på at optiske mus fungerer flott på icemat. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 eg forstår ikkje at folk er villige på å bruke over 20kr på ein ny musmatte og den unnskyldninga at ein får betre aim er tull sitter her med ein 'billige' musmatte som eg fekk gratis av startit den er sjef Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Du har tydeligvis aldri prøvd en fUnc, siDDIs :smile: Pj, fornøyd med sin. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 det er akkurat som med biler, en dyr bil føles bedre enn en billig bil, selv om den ikke er bedre. hvis du har brukt 300kr på en musematte som egentlig ikke er bedre enn en til 20 så "lurer" man seg selv til å tro at det var vel anvendte penger fordi de ikke vil innse hvor dumt det egentilig er. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Har sittet med billig musmatte som jeg fikk et sted lenge, syntes det var tull å kjøpe dyr musmatte, men shit så feil jeg kunne ha tatt. Da jeg begynte å selge musmatter (func og everglide) fikk jeg sjokk. så vanvittig deilig med en god musmatte. Trodde det ikke gikk ann. Prøvd begge, bruker i dag Everglide Works. Skulle gjerne hatt en Func,men hadde ikke så mye penger da og i utgangspunktet har jeg ikke den store nyttet av skrittet fra everglide til Func da jeg ikke spiller noe. Men de som sier at det holder med en gratis musmatte.. BULL!! Lenke til kommentar
Burt_R. Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg bruker min fUnc matte med en wingman gaming mouse og har aldri hatt problemer. Anbefales på det varmeste!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 eg har faktisk prøvd den der svart everglide eller kva den heiter. Den var litt herligare, men for den prisen aldri. Det var ingen forskjell med aimen min i CS og UT. Den funker og ganske fint som musmatte-matte :razz: Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-10 15:53, Nor_Beret skrev:hei.. hadde vært fint med en test av everglide giganta oxo Jepp, den er på vei til oss. Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 har den mus matta selv.. er kjeeeeeeeempe fornøyd!hvis jeg viste at den var så god når jeg kjøpte den hadde jeg gjerne betalt 400kr eller mer(kanskje litt mye men den er verdt det!) :smile: Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 jepp mega matte. har ever(never?)glide også, men den funker dårlig til min Optical MouseMan Wheel. har nesten slitt bort de 4punkta under musa, så musekantene går nedi matta...blir veldig upresis.. men no.prob med fUnc 1030. å,ja jeg spiller mye... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-04-10 18:13, The man! skrev:det er akkurat som med biler, en dyr bil føles bedre enn en billig bil, selv om den ikke er bedre. Siden LADA er så utrolig mye bedre enn Mercedes, mener du? Jeg skal i alle fall bestille fUnc 1030 fra microplex snart, og hvis jeg kommer til å angre går jo ikke verden under av den grunn heller... _________________ Athlon 1,0 @ 1,1 Asus A7V-E IBM 75GXP 45GB 256 MB TwinMos PC166 @ 2-2-2 Radeon 8500LE @ 252/252 Win98SE 3D-Mark 2001 : 6909 [ Denne Melding var redigert av: Ar`Kritz på 2002-05-06 13:08 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: har nesten slitt bort de 4punkta under musa, så musekantene går nedi matta...blir veldig upresis.. Dette har jeg forsøkt å advare mot i de fleste omtalene mine. Budskapet er: Bruk teflon tape! (Mouse Skatez f eks) Du får bedre glid og du sliter ikke ned musføttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg