Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frem til nå har vi bare testet mus, men for en ekte gamer er underlaget også livsviktig. Derfor har vi nå testet musmatten fUnc 1030. Denne er svært populær, men hvor god er den egentlig? Har vi med den ypperste musmatten for optiske mus, eller har den bare levd på hypen?

Les hele omtalen

Erik Jørgensen

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-04-09 18:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også denne musmatten og den gangen jeg brukte razer boomslang hadde jeg ingen problemer med musmatta, den var helt enkelt et must!

Nå bruker jeg en logitech dual optical og må si at kombinasjonen dual optikal og fUnk er utrolig rå.

Jeg har hatt min fUnk veldig lenge nå, (jeg bestilte den faktisk fra finland fordi den ikke var kommet hit enda) og er en av de delene som viser mindst slitasje. den holder seg ren LENGE, og det tar deg 10 sekunder med klut og vann så er den som ny igjen.

Hvis du er lei av musematter som blir slitte, skitne, glir dårlig eller gir ballen i musa for lite friksjon gå for fUnk!

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer litt på hvilke musmatter dere skal teste senere, er jo mange spennende på markedet for tiden.

Steelmat, Icemat, Everglide, Func etc :razz:

Bruker selv Func og Dual Optical, og er meget fornøyd, men skulle gjerne hatt en optisk som funket med icemat, da jeg liker den musmatta best av alt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 11:06, MaxPain skrev:

Hei.

Lurer litt på hvilke musmatter dere skal teste senere, er jo mange spennende på markedet for tiden.

Steelmat, Icemat, Everglide, Func etc :razz:

Bruker selv Func og Dual Optical, og er meget fornøyd, men skulle gjerne hatt en optisk som funket med icemat, da jeg liker den musmatta best av alt.

Vi har testet fUnc 1030, IceMat 2.0 (svart) og Steelpad 3S.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei.. hadde vært fint med en test av everglide giganta oxo :grin:

og hvilke mus som er best med hvilke matter :grin:

Beret

Lenke til kommentar

Eier et eksemplar av både func1030 og icemat2.0. Vil gi litt kritikk til konklusjonen om beste musematte til optisk mus. Prøv en IE3.0 på en icemat (svart eller transparent). Overlegen presisjon og pen bekreftelse på at optiske mus fungerer flott på icemat.

Lenke til kommentar

det er akkurat som med biler, en dyr bil føles bedre enn en billig bil, selv om den ikke er bedre.

hvis du har brukt 300kr på en musematte som egentlig ikke er bedre enn en til 20 så "lurer" man seg selv til å tro at det var vel anvendte penger fordi de ikke vil innse hvor dumt det egentilig er. :grin:

Lenke til kommentar

Har sittet med billig musmatte som jeg fikk et sted lenge, syntes det var tull å kjøpe dyr musmatte, men shit så feil jeg kunne ha tatt. Da jeg begynte å selge musmatter (func og everglide) fikk jeg sjokk. så vanvittig deilig med en god musmatte. Trodde det ikke gikk ann. Prøvd begge, bruker i dag Everglide Works. Skulle gjerne hatt en Func,men hadde ikke så mye penger da og i utgangspunktet har jeg ikke den store nyttet av skrittet fra everglide til Func da jeg ikke spiller noe. Men de som sier at det holder med en gratis musmatte.. BULL!!

Lenke til kommentar

jepp mega matte. har ever(never?)glide også, men den funker dårlig til min Optical MouseMan Wheel. har nesten slitt bort de 4punkta under musa, så musekantene går nedi matta...blir veldig upresis..

men no.prob med fUnc 1030.

å,ja jeg spiller mye...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:

On 2002-04-10 18:13, The man! skrev:

det er akkurat som med biler, en dyr bil føles bedre enn en billig bil, selv om den ikke er bedre.

Siden LADA er så utrolig mye bedre enn Mercedes, mener du? Jeg skal i alle fall bestille fUnc 1030 fra microplex snart, og hvis jeg kommer til å angre går jo ikke verden under av den grunn heller...

Athlon 1,0 @ 1,1

Asus A7V-E

IBM 75GXP 45GB

256 MB TwinMos PC166 @ 2-2-2

Radeon 8500LE @ 252/252

Win98SE

3D-Mark 2001 : 6909 :eek:

[ Denne Melding var redigert av: Ar`Kritz på 2002-05-06 13:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

har nesten slitt bort de 4punkta under musa, så musekantene går nedi matta...blir veldig upresis..

Dette har jeg forsøkt å advare mot i de fleste omtalene mine. Budskapet er: Bruk teflon tape! (Mouse Skatez f eks) Du får bedre glid og du sliter ikke ned musføttene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...