stoffix Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 jeg tenkte det hadde vert greit med et kort å feste alt på, for jeg blir ikke å ha det der hele tiden... det er iallefall ikke planen. men jeg ser her at jeg har mange cd cover som jeg har litt lyst til å bli kvitt, hva med noen tips til hvordan jeg skal får sjært de i passelig størrelse.. og hvis dere nevner dremme, så kom med noe annet enn kutteskive, for det stinker... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 da kan du bruke kutteskive for tre plast og pvc. eller no sånt Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Baufil funker bra til å kappe plast Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) nå har jeg ikke baufil da.. men hva med en brødkniv... eller.. det går vel ikke så veldig bra... desverre jar jeg ikke kutteskiver for plast eller pvc heller.. jeg blir vel bare nødt til å sette meg ned med dremelen, og ønske at jeg hadde gassmaske med luktfilter.. Endret 22. mai 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Viss du har ei standard snekkersag så funker vel det og Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 skader jo ikke å prøve.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 nå vet jeg hva jeg IKKE skal prøve neste gang.. det ble riktignokk ikkek like mye lukt, men det var helt jævlig.. håper bare at biten er passelig nå da.. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 nå har jeg ikke baufil da.. men hva med en brødkniv... eller.. det går vel ikke så veldig bra... desverre jar jeg ikke kutteskiver for plast eller pvc heller.. jeg blir vel bare nødt til å sette meg ned med dremelen, og ønske at jeg hadde gassmaske med luktfilter.. du må kjøre dremlen på lav hastighet har selv skjert masse plast og det smelter ikke på første hakk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 ok.. får prøve det neste gang.. nå brukte jeg en sånn vanlig sag, og fikk et brukbart resultat.. selve plata skal jo ikke vises, det som teller er at den skal passe i pengboka, og at jeg skal kunne feste de tinga på den.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 tØFT ! Har du fått lagd den lomme boka nå eller ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 hmm.. jeg er visst litt sen med å svare, men jeg skal ned på elfa nå på mandag, og så skal jeg ha den ferdig før onsdag, så den blir nokk ferdig snart.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ok, nå har jeg alt klart, og mangler bare batteriholderen som skal hentes i morra.. ser dette greit ut? jeg mener å ha fått meg meg såpass at dette skulle virke bra.. (rett meg hvis jeg tar feil..) Lenke til kommentar
Lac Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 du glemte to motstander i hver av paralellkoblingene, hver på 150ohm, ellers ser det bra ut, kanskje litt i minste laget med 6V, det går på håret. Cheers! Lac. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 du glemte to motstander i hver av paralellkoblingene, hver på 150ohm, ellers ser det bra ut, kanskje litt i minste laget med 6V, det går på håret. Cheers! Lac. Hmm.... kommer jo an på lysdiodene da Men viss det er "normale" skal de ha ca. 2V, altså slipper du noen resistor Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Bare et lite tips: Se på LSDiodes. De er rimelige, sender til hele verden, og har bra utvalg. Kjøpte fra dem for en stund siden og er svært fornøyd. De er billigere enn elfa, særlig hvis du ikke bor i oslo.. HEYHEEYY!!! Hvor lang lev. tid? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 det er 2V leds.. det står også på tegningen... så jeg renger med jeg slipepr resistor slik som ok2k sier.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 det er 2V leds.. det står også på tegningen...så jeg renger med jeg slipepr resistor slik som ok2k sier.. Slipper nok det ja Hmm... i allfall viss 2+2+2 = 6? Lenke til kommentar
Lac Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ops. joa trenger ikke motstander, var litt trøtt.. Cheers! Lac. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ops. joa trenger ikke motstander, var litt trøtt.. Cheers! Lac. :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå