Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 noen som vet vekten på den metall klumpen der? når trykkte på bestill på microplex kom det: Postens servicepakke (26kg) håper ikke dette er vekten.. da får det bli lian li Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 tror det betyr postens servicepakke opp til 26kg... håper jeg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hehe ja, får håpe det.. kan sikkert se på sidene til lepont da.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/lepont.jpg min lille plan over lepont kabinettet (ps: jeg suger i sketchup) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 joa... bra det der! men jeg vet ikke helt om du vet det, men vifter er firkantede.. og du kommer til å få det høyre hjørnet synlig på det øverste viftehullet ditt.. vet ikke helt med deg, men jeg synes det også ser ganske spinkelt ut mellom vinduet og den (fortsatt øverste) vifteplassen. 0,5 cm byr jo på store utskeielser! KeeP uP thEE gØØd VørK!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 joa... bra det der! men jeg vet ikke helt om du vet det, men vifter er firkantede.. og du kommer til å få det høyre hjørnet synlig på det øverste viftehullet ditt.. vet ikke helt med deg, men jeg synes det også ser ganske spinkelt ut mellom vinduet og den (fortsatt øverste) vifteplassen. 0,5 cm byr jo på store utskeielser! KeeP uP thEE gØØd VørK!! ja men jeg vil jo bare at viftebladene skal synes utenfor... ja den ene vifta er ganske nerme plexien... fikse på det Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 mente ikke at du skulle lage firkantede hull da dummen!! men seriøst... fiks på avstanden mellom plexien og vifta, og dette kan bli kjempebra! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) fiksa det... skjekk om det er greit nå da Endret 20. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå