GrevRev Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg har en CWT 300W strømforsyning som jeg kjøpte hos microplex.no Jeg satte den i, men oppdaget fort at asus PC-probe begynte å pipe etter litt spilling. Det viste seg at +12 volt'en min låg på 13,250 volt! Når jeg er idle, ligger den på 13,184. Jeg har Asus A7V333 hovedkort med den nyeste biosen (1005 tror jeg). Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 litt off-topic: heter spenning og ikke volt :wink: èn volt pleier som regel ikke å skade, men på datautstyr så vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 litt off-topic: heter spenning og ikke volt :wink: èn volt pleier som regel ikke å skade, men på datautstyr så vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Det er ikke sikkert det er PSUen det er noe galt med. "Voltmeteret" på et HK er jo ikke all verden. Ville ha sjekket med et skikkelig meter først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå