Lathspe|| Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg har hadd en serie med problemer med PC'n min. Hvis jeg slår på et spill så går det ca. 20 - 30 sek.. maskina låser seg TOTALT!! Jeg har prøvd å installere alle driverne på nytt et utall ganger men det hjelper visst ikke. Jeg har også formatert ganske mange ganger. Hovedkortet har jeg også sendt inn til komplett til testing, men de påstår at det ikke er noe galt med det. Jeg har også prøvd andre skjermkort og annen RAM, men med samme resultat. Jeg er litt borte når det gjelder PC, så jeg håper at det er noen som har litt peil der ute. PC'n min: HK: MSI KT4-AV CPU: AMD Athlon XP 2600++ Barton RAM: PC3200 512MB Skjermkort: Sapphire ATI Radeon 9600 PRO HDD: Maxtor 160GB Lydkort: Soundblaster LIVE 5.1 Digital EDIT av moderator - endret emnetittelen til noe mer forklarende. Endret 18. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Først laster du ned Aida32 å sjekker CPU temp. Det er enkelt, så må først utlukke hva det ikke kan være Lenke til kommentar
moav Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hvordan er det med varme i pc`en. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg føyer meg inn etter thomas og sier at du må sjekke cpu temp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg føyer meg inn etter thomas og sier at du må sjekke cpu temp. Yes Du får samtidig temp på hovedkortet i programmet. Er alt i orden der ligger muligens problemet i høy temp på skjermkortet. Da kan du eventuellt prøve å bytte kjøling på kortet. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) har du agp x8 og fastskriv på i smartgart ? kansje ikke ditt hk støtter dette,prøv og sette agp til x4 og fastskriv av. hvilken drivere bruker du ? men som alle sier her,se på cpu tempen ! Endret 18. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Lathspe|| Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Sjekka CPU temp i BIOS: 45 C Systemp: 34 C Det er da ikke mye.. eller?? Endret 18. mai 2004 av Lathspe|| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå