Gå til innhold

Hvordan får jeg fjernet The day after....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke antivirus programmet reagerer på fila,kan det være at den er

ufullstendig(korrupt).

To solve this problem all you have to do is the following:

1. Open up regedit

2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"

Please not that this will no longer provide you with the windows properties displaying the

AVI file information such as width, height, bitrate etc. But its a small price to pay for saving you resources.

Restart marskina og se om problemet er der fremdeles.

Endret av ghbing
Lenke til kommentar
the day after tomorrow. En avi film. Lasta den ned med 10m/b sec. ett skikkelig virus. Tar Explorer.exe...

Høres litt merkelig ut. Har ikke hørt noe om dette før. Er du sikker på at det er ett virus? Høres mer ut som han over nevnte at filen er korrupt eller incomplete.

Lenke til kommentar

hadde samme fila restarta og gikk inn i sikkerhets modus flyatta ut alle fila jeg skulle ha i den mappa den var i og sletta hele mappa... eneste måten jeg fikk fjerna den på.....

Og noron 2004pro reagerte ikke på den... så det var nokk en fake share.. :(

Lenke til kommentar
the day after tomorrow.  En avi film.    Lasta den ned med 10m/b sec.  ett skikkelig virus.   Tar Explorer.exe...

Hmm...

Hva nøyaktig er det som skjer med maskina di siden du sier at denne .avi-fila er et virus.

At en .avi-fil sluker 99% av explorer.exe trenger ikke å bety at det er et virus. Ødelagte .avi-filer bruker ofte å lage bråk

Prøv å slette fila via kommandolinja, og ikke gjennom windows utforsker/min datamaskin, siden du mest sansynlig da vil oppleve at explorer.exe stiger opp i 99%

Har selv slitt med en ødelagt .avi-fil som fucka opp systemet mitt, men klarte å slette den via cmd, og da var det ute av verden.

og BTW: det er ennå ikke sluppet en eneste verson av "The Day After Tomorrow", så du kan bare gi opp med å lete :no:;)

BTW2: Lær deg å skrive topic og innlegg på en måte sånn at folk får tilstrekkelig med informasjon til å hjelpe deg ! :ermm:

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar

det er vel en kjent sak at avi filmer er litt kjinki å få sletta fra XP det er jo ikke noe nytt. det er da vel ikke noe virus selv om den ikke lar seg slettes.

det som skjer er at det kommer en melding når du prøver å slette den:

"the day after tomorrow kan ikke slettes fordi at filen er i bruk av windows eller en annen bruker" ferdig. bare å gå til safe mode det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...