Gå til innhold

Best til C&C Generals + Zero Hour Expansion

G

Anbefalte innlegg

:laugh: Hei igjen,

Har kun spillet mot egen datamaskin (AI) og ingen nettverkspilling ennå. Da er den eliminert.

Har 550Watt Antec PSU på denne kassen, så da er den eliminert (så sant ikke PSU'en er defekt).

Liker Carnifex og DesertGlow sine uttalelser. Og spesiellt den med at EA Games skulle ha effektivisert koden til dette ellers dårlige kodete spillet. Takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

:roll: Hei igjen,

Nå har jeg plan om å kjøpe nytt hovedkort og CPU. Og en ny billig kasse til det gamle hovedkortet så det kan benyttes. Da trenger jeg jo nytt skjermkort uansett. Og i den forbindelse så tenkte jeg på noe billig. Sånn kanskje mellom 500 til 700 kroner.

Da får Generals et nytt hovedkort og ny CPU å tygge på, og skjermkortet blir kanskje mindre vesentlig. (men ikke helt da).

Sitter å kikker på PCutstyr.no sin link:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137304

Men ingen bilde der. Noen som har en link til et sted med bilde? Jeg lurer på om kortet kommer med eller uten kjølevifte. Ville helst hatt et kort uten kjølevifte.

Lurer også på om dette 9600LE kortet fra PowerColor er 128bit minnebuss?

Hvilken OpenGL versjon støttes her. Det støtter jo DirectX 9.0 så jeg et sted.

:D

Lenke til kommentar

spilte først generals med xp 2500 og ti-4200 kort,kunne spille max 1024x768 og med detalj.spilte jeg med costom detalj krasja spillet etter en stund.

nå spiller jeg zero hour med xp 3000+ og ati 9800,kan spille 1280x1024 og bruke AA x2/AF x4 på som max.og alle detaljer på max(costom)

men det kan få problemer,hvis jeg bygger over halve mappen.eller spiller med 4-5 al)

tror masse enheter krever mye cpu ytelse.men som noen mange sier her,EA games har ikke gjort en perfekt jobb med dette spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...