kaliber Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hei. jeg har et lite problem. hver gang jeg spiller et spill, enten over nette eller vanlig så kommer en messenger pop-up opp, hvor det står at jeg må legge inn evt. spybot fordi da blir pc'n beskyttet bedre. men jeg mister oxo da lyden hver eneste gang. Og hvordan kan jeg fjerne denne irriterende pop-up'en, noen som vet det eller har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 1: Legg inn spybot eller 2: Skru av msn når du spiller Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Ja! Har opplevd det! Let etter msn popup stopper greia.. evnt. send en mail til windows.. jeg kan hjelpe deg jeg da.. jeg kan sende deg det som fikser msn-popup imorra.. etter eksamen da.. jeg tror jeg husker hva den het, men man fikser det ved å laste ned en patch ihvertfall... Google deg fram.. skriv f.eks. msn popup stopper.. eller noe i den retningen Endret 18. mai 2004 av blackeyedragon Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tviler på at det hjelper å sende noen mail til Windows, men kanskje en tur innom Microsofts sider kunne hjulpet . For å få tilbake lyd i spill kan det funke å trykke ctrl-alt-del og velge "bytt til" + spillet. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ... eller avinstallera Messenger. /Olle Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skru av Messenger ! MSN er litt praktisk (bruker ikke slik MS_visvas selv), men hvis en venn logger på, og du spiller steam-Counter-Strike får du en slags Wall Hack *** og da er det ingen sak at lyden forsvinner! Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det enkleste du kan gjøre er å: start ----> kjør -----> også skriver du inn "net stop messenger" Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 har nå lastet ned spybot.. kanskje den hjelper. eller så må jeg har hjelp av deg blackeydragon Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kan du ikke gå inn i messenger og huke vekk "vis varsler når kontakter logger seg på/sender en melding)? Lenke til kommentar
wariak Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Denne reklamen har ingenting med MSN og gjøre men med en service i win-xp. Kan som sagt slås av ved å skrive "NET STOP MESSENGER" i kjør, men dette må gjøre for hver boot. Alternativer er å: 1. lage en snarvei til "net stop messenger", og legge denne i oppstarten. 2. gå inn i "services" under "administrator verktøyer", og slå den permanent av (Messenger service) Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 har prøvd koffe.. det fungerte wariak. takk for tips og råd alle sammen. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 For å slippe og stoppe denne tjenesten hver gang kan du bruke dette programmet. Kill The Messenger Det funker meget bra =) Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Er ikke dette et problem som henger sammen med Windows messenger og ikke MSN Messenger? Dersom det dreier seg om Windows messenger kan den avistalleres ved å skrive inn denne linja i kjør-feltet: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå