Star Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har i senere tid prøvd flere ganger å sende eposter til Abit`s kundeservice, både i USA, Tyskland og Taiwan. Flere andre venner har også prøvd, men ingen får svar. Er det noen som har prøvd som noen gang har fått svar? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sendte en gang til support i England, fikk svar innen ett døgn. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sendte en gang til support i England, fikk svar innen ett døgn. Jeg sendte også mail en gang til England og fikk svar kun 3 timer etter jeg sendte mail. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sendte en gang til support i England, fikk svar innen ett døgn. Jeg sendte også mail en gang til England og fikk svar kun 3 timer etter jeg sendte mail. Under et døgn på meg... Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ok,da prøver jeg det... Takk Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 MEN den egentlige plassen man skal sende til er vel nederland? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 sendte til [email protected] jeg, funka som faen. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det kan være lurt å heller prøve forumet deres, der har de god peiling på det meste Lenke til kommentar
diss Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sendte mail til Nederland og fikk svar etter 2 uker ca. Jeg hadde desverre ødelagt bios chippen min, og fikk en ny i posten innen 3 uker fra jeg sendte den første mailen- gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå