TheGuard Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Trodde først at problemet med å brenne ferdigredigerte filmer fra Premiere over til VCD, var at Nero ikke støttet MS-DV formatet. Men nå ser det ut til at det er faktisk noe annet som er galt. For alt jeg brenner av AVI og MPEG filmer over til VCD, fungerer ikke. Klarte riktignok å få til en SVCD, men det hjelper så lite, når den filmen jeg har redigert skal spilles på en DVD-spiller som ikke støtter SVCD, men kun VCD. Så er spørsmålet: Hva gjør jeg galt, eller hva er det jeg IKKE gjør. Bruker som sagt Nero, og har nå oppdatert den til 5580. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 http://www.vcdhelp.com har guider. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 istedenfor Nero så bruk vcdeasy (frontend for vcdimager) til å lage bin/cues som du kan brenne med det innebygde cdrdao, eller noe annet som f.eks. cdrwin eller fireburner. Nero støtter også bin/cue under File > burn image men jeg har personlig aldri likt det mtp vcd. Jeg håper ellers at det er rette spesifikasjoner på mpeg-1 filene du skal ha på vcden (Nero skal gi melding dersom det ikke er det), ellers er det stor sjans for at det ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå