complex4517 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 På fredag rett før jeg skulle på LAN Motokk jeg Chieftec Midi blå jeg monterte alt og alt funket helt rått utenom en ting Når jeg setter på Flatkabelen fra AOpen cd romen så finner ikke biosen noen ting men når jeg tok den ut så fant den HD og pc funker PS: Jeg har montert akkurat som før jeg skiftet Lenke til kommentar
555 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hvis ide kabelen er oppned på en ting finner ikke biosen den eller andere ting på samme kabel Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 bra forslag :smile: Sjekk at den røde ledern på IDE kabeln er mot strømkontakt..(var i alle fall det på det av IDE utstyr jeg hadde innenfor rekkevidde) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Kabelen kan ha fått en skade. Test med en annen kabel. Sjekk innstillingene på CDromen. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Det er jo ikke umulig at du har en feil når det gjelder master/slave. Og som ikke det er nok så har jeg opplevd at enkelte merker jobber ikke bra sammen selv om de er definert som henholdsvis master og slave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå