jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har ett agp fx5600 kort men under egenskaper i enhetsbehandling står det. plasering;PCI-buss 1, enhet 0, funksjon 0 ? det er jo ett agp kort Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ja jeg bruker siste nvidia driveren jeg men jeg tror ikke det har noe med saken og gjøre kortet sitter jo i agp porten men i enhetsbehandling står det att det sitter i en psi port!? tror jeg tar meg en tur i bios jeg Endret 18. mai 2004 av jan.ata Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 har vert i bios. det eneste jeg fant var i advanced chipset features sto det agp aperture size 128mb men kortet mitt er på 256mb. kjønner lite jeg nå Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har vert i bios. det eneste jeg fant var i advanced chipset features sto det agp aperture size 128mb men kortet mitt er på 256mb. kjønner lite jeg nå agp aperture size er den instillingen som forteller skjermkortet hvor mye av din vanlig ram som kan brukes av skjermkortet under visse opprasjoner. Har du 512MB ram så setter du den til128MB Har du 1024MB ram så setter du den til 256MB. Lite hint... Det heter pci ikke psi. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 takk for den! skal skjerpe meg... det heter pci Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er vanlig at det står under PCI-bus i enhetsbehandling. Sjekk heller med f.eks. Sisoft Sandra eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå