Gå til innhold

litt info om v600.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså hvis du leter etter info på amobil sin side så finner du en del infp og erfaringer.

tror du er den mest useriøse personen som er her på forumet. du har mast hele tida om at du skal kjøpe k700. så skulle du vist vente og kjøpe n7610, og mast om det. og nå er det motorola v600. nå får du bestemme deg.

Lenke til kommentar

Hørt mye bra om V600 jeg. God skjerm, gode taster osv... Det med mp3 er at det skal være plass til å kunne ha mp3 som ringetoner og ikke bruke som en mp3 spiller. Men jeg må nok si meg enig med de andre her at du for det første kunne gjort litt mer research, det er ikke vanskelig. Bare se i prsiguiden, eller på hjemmesiden til motorola. Dessuten skriver du veldig mye userisøt og bare rører rundt... Men nok off-topic. Har vurdert V600 selv, så gå for denne! :thumbs:

Lenke til kommentar

aldri sett han skrive noe fornuftig eller kommet med noe som hjelper andre her. sier at han skal ha det og det og det, alt mulig. sier litt om hva han driver med når han har 260 inlegg, etter at han ble medlem som var 1.mai. så å si ingen av de 260 inleggene hans har vært fornuftig. beklager...ble veldig off topic.

men v600 syns jeg er en bra telefon, og ser bra ut. og til de som syns at den ser litt "feit" ut, så er str på v600 så å si hel lik e700. e700 er litt lengre, v600 litt breddere, og e700 er 1mm tykkere enn v600. DVS at du ikke merker at den er så mye tykkere.

Lenke til kommentar
altså hvis du leter etter info på amobil sin side så finner du en del infp og erfaringer.

tror du er den mest useriøse personen som er her på forumet. du har mast hele tida om at du skal kjøpe k700. så skulle du vist vente og kjøpe n7610, og mast om det. og nå er det motorola v600. nå får du bestemme deg.

du sjaban og scoot hør her den v600 er ikke til meg, men er til bruttern....skjønner?

han hadde tenkt til å kjøpe den men jeg sa vent! skal spørre på forumet om den har ulemper og fordeler? er det plutselig ikke lov....hæ?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

du sjaban og scoot hør her den v600 er ikke til meg, men er til bruttern....skjønner?

han hadde tenkt til å kjøpe den men jeg sa vent! skal spørre på forumet om den har ulemper og fordeler? er det plutselig ikke lov....hæ?

da kan du ikke bruke jeg skal kjøpe.....

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

broren min skal kjøpe v600 på lørdagen, og forresten scoot du trenger ikke å svare, du skriver bare tull.

(jaja, jeg vet jeg gjorde det, men jeg har slutta med det for lengs)

og scoot, jeg kommer til å kjøpe motorola e398, nokia 7610 eller k700 men en av de skal jeg ha.

Jeg lurte på om ordboken til motorola er noe bra? tror den het itap eller no..(husker ikke helt)

takk for svarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...