Gå til innhold

Hva er din holdning til warez


b-real

Hva er din holdning til warez  

139 stemmer

  1. 1. Hva er din holdning til warez

    • Jeg har 1TB med Spill, filmer og porr.
      83
    • Vet ikke helt, har ikke plass til så mye uansett.
      30
    • Prøver å holde meg unna.
      21
    • Warez er djevelens verk!
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er fattig, så jeg har 142Gb med DivX dvd riper og macgyver :w00t: (hvist det er det warez er)

 

er sterkt for deling av serier og slikt som sendes på TV, tror ikke jeg har noen lovlige pogram (craket & slikt)

 

BTW *redigert av MagE etter tips fra MacGyver*

Endret av MagE
Lenke til kommentar
jeg er fattig, så jeg har 142Gb med DivX dvd riper og macgyver :w00t: (hvist det er det warez er)

 

er sterkt for deling av serier og slikt som sendes på TV, tror ikke jeg har noen lovlige pogram (craket & slikt)

 

BTW ********.org ruler!

et lite tips hvis du ser dette før en moddis, det der burde du ikke skrive. jeg endte opp med 3 ukers ban for å skrive det samme ordet uten .org delt opp i 3 host...

 

bare ett vennskapelig lite tips! ;)

 

 

uansett, er ikke alle som faktisk har 1TB, men likevel så var det ikek noe valg som tilsier 1/2 TB.. ;)

Lenke til kommentar

riktignok, jeg kopierer spill og filmer fra kamerater på LAN og greier men det er kun for 'undervisnings-formål' :p

sletter etthvert som jeg har prøvt og sett, de få spillene jeg faktisk liker kjøper jeg, men i det siste syns jeg det har blitt svært lite nytt, alt går opp igjen og opp igjen i den samme smørja så nye orginale spill har det blitt lite av. :hm:

 

det jeg faktisk samler på er Anime og Manga. :love: bikker snart 400gb på hd pluss flere hundre plater.. :innocent::whistle:

skulle gjerne ha kjøpt offesielle lanseringer av serier, filmer og blader/bøker men errrm.. man blir fattig på slikt, spesielt når en dvd med normalt to episoder av en serie koster 2-400,- pluss frakt og en serie kan være fra 6 til 300+ episoder lang, normalen ligger på 13 og 26 ep, men uansett, det er veldig mye penger det blir snakk om. :( for å ikke snakke om manga bøkene.. De er Dyre dem.

jeje.. nå har det seg slik at så lenge en serie/film ikke er offesielt lansert i statene med engelsk teksting så er det ffritt vilt og 100% lovlig :evil: dessuten, så er det mange serier som aldri blir lansert i statene ;)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...