Jakobsa Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hva brukte du for å lage det da? Trenger vel ikke stort mer enn en vinkelsliper eller noe sånt.. Det er sveiset. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vis du sveiser på en ramme rundt hele og så kutter av med vinkelsliper så går vel dette? vinkelsliper skjerer jo trosalt gjennom nesten alt Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vet hva du kan gjøre med kabinettet Du kan ta og lakkere det som en piramide, tror dette hadde vært fett Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vet hva du kan gjøre med kabinettet Du kan ta og lakkere det som en piramide, tror dette hadde vært fett Ja, men jeg tenkte å ta pyramidens form og ta den med inn i det 20. århundre... Kanskje blå metallic hadde vært bra? Jeg har tenkt å kjøpe octopus 2, slik at jeg kan ha kabbise under pulten på lan... ellers så tar den sinnsykt med plass. Er det noen som vet om en fet hdd kjøler? Noen som har noen tips til vannkjøling? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 lakk den heller i en sånn farge med sandkorn inni sånn at det ser ut som en ekte pyramide Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 lakk den heller i en sånn farge med sandkorn inni sånn at det ser ut som en ekte pyramide nesten det jeg mente da ang. fargevalg: hva med og lakkere den med crome farge hadde vært drit pent brukt den som speil Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 lakk den heller i en sånn farge med sandkorn inni sånn at det ser ut som en ekte pyramide nesten det jeg mente da ang. fargevalg: hva med og lakkere den med crome farge hadde vært drit pent brukt den som speil Ja, men jeg har hørt at det er svært vanskelig å få en bra finish.... Men hvordan er det man eventuelt skal lakke den da? trenger jeg ett lakkeringsverksted? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Etter hva jeg har hørt, så lakkere du veldig mange lag. Lakkerer et lag, sliper med fint sandpappir, lakkere enda et lag, sliper ned litt med fint sandpappir osv. osv. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 tilslutt bruk klarlakk og poler med voks Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 tilslutt bruk klarlakk og poler med voks De fleste crome-lakker blir "sløve/ikke blanke" når du tar klarlakk over, etter som jeg har forstått... Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Men hvor får jeg kjøpt lakk, og hvilken type er det man bør ha? Hvilket utstyr bør jeg bruke? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg vet ikke om det er dyrt, eller om du kan gjøre det selv, men det hadde vært fint å få den høyglanspollert! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hvis vinklene er riktige man du feste en slik på toppen.. bare kutt vekk litt av det gamle toppen og feste denne.. Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, kan jo prøve... (når jeg så den på microplex første gangen holdt jeg på å klikke, trodde at det var ett kabinett ) Jeg lurer fortsatt på hvordan metode jeg kan bruke for å lakke, finnes det bra lakk på boks? Eller må jeg ha ett verksted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå