Jakobsa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har laget meg en pyramide i aluminium. Jeg har gått litt tom for ideer etter at jeg fant på denne "brilliante" ideen. Kabinetter er fullt funksjonibelt, men har litt liten plass... Gode ideer ønskes... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) har ikke noen bra ide men det der så tøft ut.. Endret 18. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Skjære hull å sette inn burstet plexi?? Har du et bilde av hele greia? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vekten på det monstret der da?. Likte grillen på 80mm vifta di Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Det er stort: alle mål er 60 cm, men siden at en pyramide er en svært udynamisk form så må det være såpas. Jeg har måttet gjøre nøyaktige beregninger for at det skulle gå med cd rom: Som av/på knapp har jeg to ledninger som jeg tar mot kassa, og døra er festet med borrelås: Jeg har ikke funnet noen måte å feste bakplata ordentlig på så pci kortene henger "løst" Ellers så er jeg åpen for ideer Edit: Bilder var for store, skal redigere i morgen å legge ut nye bilder. Jeg har eksamen så jeg tror på at det er viktig å sove ut. Edit 2: bilder Endret 19. mai 2004 av Jakobsa Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Vekten på det monstret der da?. Likte grillen på 80mm vifta di Det veier over 20 kilo. Jeg bærte det for at faren min ike kunne kjøre, det kjente jeg i en uke. Grillen på vifta framme er simpelten bare to thermaltake griller som er satt over hverandre. (den bakerste er vridd 90 grader i forhold til den framme) Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 bredda på kabinett? ser jækla svært ut på utvendige bilder Lenke til kommentar
stidz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har du noen worklog? hadde hvert gøy og se. hva ligger tempen din på inni der? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) 20 kilo.. det er jo det kabinettet mitt veier med bare hd inni jo. mitt veier 26 kilo no.. ps: det er chieftec fulltower.. Endret 23. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 har du noen worklog? hadde hvert gøy og se. hva ligger tempen din på inni der? Det var ett skoleprosjekt, men jeg fikk 5 på det pga, dårlig skriftlig levering.... Jeg har tenkt på vannkjøling, cpu ligger på 45 grader. Kabinettet er 60 cm alle veier, 60 x 60 i bunnen, og alle sider på pyramiden er 60 cm... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har du noen worklog? hadde hvert gøy og se. hva ligger tempen din på inni der? Det var ett skoleprosjekt, men jeg fikk 5 på det pga, dårlig skriftlig levering.... Jeg har tenkt på vannkjøling, cpu ligger på 45 grader. Kabinettet er 60 cm alle veier, 60 x 60 i bunnen, og alle sider på pyramiden er 60 cm... rettvinkla trekant?? Kan leksa mi! Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 hmmm? Vet du hva en rett vinkel er? Min pyramide er en likevinklet trekant...... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Fint med noen flere bilder! Jeg følger med Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 OH! jeg kom på. Hvis du skal ha vannkjøling så skjærer du toppen av pyramiden. Så lager du en liten pyramide i plexi som du setter oppå alu pyramiden. Da har du samme form som før, bare med plexitank på toppen. Da du fyller vann må du ha litt luft igjen helt i toppen for effektens skyld, og du kan ha den belysningen du vil under. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmmm? Vet du hva en rett vinkel er? Min pyramide er en likevinklet trekant...... ja, søren sa feil. Når eg endeli trodde eg hadde rett, så va d feil men eg visste d egentli Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmmm? Vet du hva en rett vinkel er? Min pyramide er en likevinklet trekant...... ja, søren sa feil. Når eg endeli trodde eg hadde rett, så va d feil men eg visste d egentli Likesidet kan det vel også kalles Det forslaget til Koffe hørtes supert ut Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) OH! jeg kom på. Hvis du skal ha vannkjøling så skjærer du toppen av pyramiden. Så lager du en liten pyramide i plexi som du setter oppå alu pyramiden. Da har du samme form som før, bare med plexitank på toppen. Da du fyller vann må du ha litt luft igjen helt i toppen for effektens skyld, og du kan ha den belysningen du vil under. This is what I am talking about! Supert forslag, men litt vanskelig å sette til verks... da det er ilte verktøy i huset (farsjan spiller cello, og morsjan er produsent....). Edit: skrive leif (dyslektiker) Endret 19. mai 2004 av Jakobsa Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hva brukte du for å lage det da? Trenger vel ikke stort mer enn en vinkelsliper eller noe sånt.. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 sikkert laga det på skolen da. men du kan jo bruke en dremel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå