scoot Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen som vet om det kommer noen ? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 San andreas..... Gta San Andreas Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 men dette er ikkje ein direkte oppfølger, den har ein heilt ny historie og handlinga foregår ein annan plass (san andreas) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) UUUUAAA Endret 5. juni 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jepp du har ret der men dette blir mye bedre Akkurat. Fin påstand. Ontopic: Vi får først se om spillet funker bra på PS2, men jeg er noe usikker på den 70-talls settingen. VC med 80-tallet var dømt til å lykkes, for 80-tallet er jo blitt kult til de grader etter hvert. Men så spørs det jo om ikke tittelen spillet vil sikre dem mot en flopp, er det et navn som selger, så må det være GTA. Endret 18. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jepp du har ret der men dette blir mye bedre Akkurat. Fin påstand. Ontopic: Vi får først se om spillet funker bra på PS2, men jeg er noe usikker på den 70-talls settingen. VC med 80-tallet var dømt til å lykkes, for 80-tallet er jo blitt kult til de grader etter hvert. Men så spørs det jo om ikke tittelen spillet vil sikre dem mot en flopp, er det et navn som selger, så må det være GTA. Har du lest her? Jeg ble ihvertfall overbevist! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 handlinga er vel i tidleg 90-tal. (har ikkje tid til å finne kilde no, har tentamen ) Lenke til kommentar
Gwildor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 San Andreas . leste at det kom om 155 dager i butikkene. gå innpå gtaforum.no eller vicecity.no for oppdateringer om spillet Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ser frem til Drive By Shootings på BMX sykler, det blir konge! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jepp du har ret der men dette blir mye bedre Akkurat. Fin påstand. Ontopic: Vi får først se om spillet funker bra på PS2, men jeg er noe usikker på den 70-talls settingen. VC med 80-tallet var dømt til å lykkes, for 80-tallet er jo blitt kult til de grader etter hvert. Men så spørs det jo om ikke tittelen spillet vil sikre dem mot en flopp, er det et navn som selger, så må det være GTA. Har du lest her? Jeg ble ihvertfall overbevist! Har lest det før, ble ikke veldig overbevist. Rett og slett fordi jeg aldri blir overbevist før jeg faktisk sitter og spiller et spill. Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Gleder meg jeg^^ San Andreas skal vist bestå av tre byer vær og en av dem over dobbelt så stor som HELE vice city ..... gleder meg spess til det kan brukes på nett med stunt servere og sånnt blir festlig med modda bmx sykkel som går i over 300km\t og driveby skyting med den Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 handlinga er vel i tidleg 90-tal. (har ikkje tid til å finne kilde no, har tentamen ) jo du har rett der handlinga er fra tidlig 90-tallet *Glede seg* Lenke til kommentar
Final Fantasy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har hørt noen rykter om GTA4 (ikke San Andreas). Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jepp du har ret der men dette blir mye bedre Akkurat. Fin påstand. Ontopic: Vi får først se om spillet funker bra på PS2, men jeg er noe usikker på den 70-talls settingen. VC med 80-tallet var dømt til å lykkes, for 80-tallet er jo blitt kult til de grader etter hvert. Men så spørs det jo om ikke tittelen spillet vil sikre dem mot en flopp, er det et navn som selger, så må det være GTA. Har du lest her? Jeg ble ihvertfall overbevist! Har lest det før, ble ikke veldig overbevist. Rett og slett fordi jeg aldri blir overbevist før jeg faktisk sitter og spiller et spill. Hvis dere v il ha info gå Her Og Her Dette er helt klart de beste (Norske) klidene til gta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Alle gta spill er bra! Jepp! GTA ruler gata! San Andreas ser ut til å bli Quote Idol "SINNSYKT BRA" Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ja, håpar at gta san andreas blir bra, men det må ikkje gå for lang tid før det kjem til pc. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jepp du har ret der men dette blir mye bedre Akkurat. Fin påstand. Ontopic: Vi får først se om spillet funker bra på PS2, men jeg er noe usikker på den 70-talls settingen. VC med 80-tallet var dømt til å lykkes, for 80-tallet er jo blitt kult til de grader etter hvert. Men så spørs det jo om ikke tittelen spillet vil sikre dem mot en flopp, er det et navn som selger, så må det være GTA. Har du lest her? Jeg ble ihvertfall overbevist! Har lest det før, ble ikke veldig overbevist. Rett og slett fordi jeg aldri blir overbevist før jeg faktisk sitter og spiller et spill. bhjtrdhtf Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har hørt noen rykter om GTA4 (ikke San Andreas). Noen som vet noe om dette? Har hørt rykter om det ja. Skal etter det ryktene sier hete Sin City, og få ny grafikkmotor. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ikke no sin city det skal hete san andreas! og det kommer snart ut til ps2 åsså kommer det til pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå