Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har akkurat bestilt kabinett fra Mamoz, så fikk jeg høre av en jeg kjenner at han hadde måttet vente 3 mnd på mobil derifra... Først så var den på lager, så en uke til, osv... Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har en venn som kjøpte seg en pc der..... han ventet i 1 månede før han kunne HENTE den..... Var passe irritert på mamoz..... +at døra på kabinettet (cheftech dragon) var bulket når han skulle pakke den opp!!!! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 faen og... Håper jeg får det litt fortere enn det, litt kjipt å sitte der med alle deler untatt kabinett... Og ettersom jeg skal ha vannkjøling og dermed sannsynligvis må skjære hull til 120mm vifte, er det ikke bare å låne et annet i mellomtiden heller Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg måtte også vente ca 3 uker på bestillingen, har en del negativ og litt positiv erfaring med Mamoz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå