Gå til innhold

DE 10 BUD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Ikke finn ut om en prosessor flyter!!!!

 

* Ikke finn opp "floppydisk-flail" uansett hvor mye du har spillt diablo ii (for din egen og dine kameraters helse skyld)

 

*du må alltid huske at 17"s skjermer fungerer dårlig som klinkekuler... HUSK DET!!!

Lenke til kommentar

(Hørest mye mer alvorlig på engelsk :smile: )

Bud x opphøyd i nte:

 

Thou shall NOT inform your beloved of how much money thy computer has or will have to cost.

 

dvs

 

Du MÅ aldri fortelle din trolovede hvor mye penger du har brukt/skal bruke på datautstyr.

 

Konsekvens: Du ma kjøpe like for like mye i pels og diamanter for at hun fortsatt skal være tilgjengelig.

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: SoftLaughBrush på 2002-04-12 11:52 ]

Lenke til kommentar

Thou shall NOT let Your beloved enter your user account. There shall always be seperate user accounts.

 

Thou shall NOT share your administrator password.

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SoftLaughBrush på 2002-04-12 10:50 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: SoftLaughBrush på 2002-04-12 11:52 ]

Lenke til kommentar

Bud v7.8, tredje ledd:

 

Seltt aldri en partisjon, mens du prater i telefon en tilig mandags morgen

 

Bud v7.9, andre ledd:

Koble aldri +12v til jord mens pc'n står på. ei heller +5v sammen med +3,3v, Da vil en mørk tid komme for deg og dine.

Lenke til kommentar

5. Mosebok kap. 5

 

Bill Gates kalte hele verden sammen og sa: Hør, de forskrifter og bud som jeg kunngjør dere i dag. Lær dem og legg vinn på å leve etter dem.

 

Herren vår, Bill Gates, sluttet pakt med oss ved vår første 386 maskin. Ansikt til ansikt talte Bill Gates med oss, og ut av skrivemaskinsalderen. Dere var redde for datamaskiner og tok ikke i blyant og papir.

 

Jeg er herren din, som førte deg ut av skrivemaskinstadiet.

1. Du skal ikke ha andre operativsystemer enn Microsoft Windows.

2. Du skal ikke lage deg operativsystemer, ikke noe slags basert på kopier og andre avguder og ikke basert på open source. Du skal ikke tilbe andre OS og ikke videreutvikle dem. For jeg, Bill Gates, er en nidkjær herre. Jeg lar straffene for operativtuklere kommer over i alle etterfølgende oppdateringer, når de hater meg, men jeg viser miskunn i tusen ledd mot dem som elsker meg, holder seg tro til mine bud og betaler mine operativsystemer med alle oppdateringene.

3. Du skal ikke misbruke CD-brenneren eller annen beta-vare. For Bill Gates, lar ikke den som misbruker Microsoft Windows være skyldfri.

4. Du skal gi akt på hviledagen og holde den hellig slik Bill Gates befaler deg. Seks dager skal du bruke Windows og gjøre all din gjerning, men den sjuende dagen er hviledag. Den syvende dag skal du vente på neste service pack eller sikkerhetsoppdatering.

5. Du skal hedre dine tidligere operativsystemer og ære alle SPere og sikkerhetsoppdateringer slik Bill Gates har befalt deg, så ditt gamle eller nye operativsystem kan leve lenge og fungere problemfritt, og det kan gå deg vel i den dataverden som Microsoft har gitt deg..

6. Du skal ikke avinstallere noen Microsofts Windows OS uten å erstatte med en ny utgave.

7. Du skal ikke bryte ekteskapet med Microsoft.

8. Du skal ikke stjele, piratkopiere eller bruke patcher eller cracks på noen av Microsofts operativsystem.

9. Du skal ikke lyve om du bruker annet operativsystem eller ikke har betalt for operativsystemet, eller surfet innom warez sites.

10. Du skal ikke begjære din nestes Linux, Macos eller noe annet operativsystem som ikke tilhører Microsoft.

 

Da dere hørte røsten av Bill Gates stod dere opp fra blyant og papir og sa: Se herren vår har latt oss se sin herlighet og storhet.

 

Herren din vil nå føre deg inn i det nye landet som har lovt med .NET strategien. Når du kommer dit og får oppleve .NETs alle rikdommer, ta deg da i vare så du ikke glemmer Bill Gates som førte deg ut av skrivemaskinsstadiet, men ærer han og elske han av hele ditt hjerte og det skal gå deg vel med alle de neste operativsystemene og alle Microsofts programvarer.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: frans på 2002-04-12 22:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 22:52, frans skrev:

5. Mosebok kap. 5


Bill Gates kalte hele verden sammen og sa: Hør, de forskrifter og bud som jeg kunngjør dere i dag. Lær dem og legg vinn på å leve etter dem.


Herren vår, Bill Gates, sluttet pakt med oss ved vår første 386 maskin. Ansikt til ansikt talte Bill Gates med oss, og ut av skrivemaskinsalderen. Dere var redde for datamaskiner og tok ikke i blyant og papir.


Jeg er herren din, som førte deg ut av skrivemaskinstadiet.

1. Du skal ikke ha andre operativsystemer enn Microsoft Windows.

2. Du skal ikke lage deg operativsystemer, ikke noe slags basert på kopier og andre avguder og ikke basert på open source. Du skal ikke tilbe andre OS og ikke videreutvikle dem. For jeg, Bill Gates, er en nidkjær herre. Jeg lar straffene for operativtuklere kommer over i alle etterfølgende oppdateringer, når de hater meg, men jeg viser miskunn i tusen ledd mot dem som elsker meg, holder seg tro til mine bud og betaler mine operativsystemer med alle oppdateringene.

3. Du skal ikke misbruke CD-brenneren eller annen beta-vare. For Bill Gates, lar ikke den som misbruker Microsoft Windows være skyldfri.

4. Du skal gi akt på hviledagen og holde den hellig slik Bill Gates befaler deg. Seks dager skal du bruke Windows og gjøre all din gjerning, men den sjuende dagen er hviledag. Den syvende dag skal du vente på neste service pack eller sikkerhetsoppdatering.

5. Du skal hedre dine tidligere operativsystemer og ære alle SPere og sikkerhetsoppdateringer slik Bill Gates har befalt deg, så ditt gamle eller nye operativsystem kan leve lenge og fungere problemfritt, og det kan gå deg vel i den dataverden som Microsoft har gitt deg..

6. Du skal ikke avinstallere noen Microsofts Windows OS uten å erstatte med en ny utgave.

7. Du skal ikke bryte ekteskapet med Microsoft.

8. Du skal ikke stjele, piratkopiere eller bruke patcher eller cracks på noen av Microsofts operativsystem.

9. Du skal ikke lyve om du bruker annet operativsystem eller ikke har betalt for operativsystemet, eller surfet innom warez sites.

10. Du skal ikke begjære din nestes Linux, Macos eller noe annet operativsystem som ikke tilhører Microsoft.


Da dere hørte røsten av Bill Gates stod dere opp fra blyant og papir og sa: Se herren vår har latt oss se sin herlighet og storhet.


Herren din vil nå føre deg inn i det nye landet som har lovt med .NET strategien. Når du kommer dit og får oppleve .NETs alle rikdommer, ta deg da i vare så du ikke glemmer Bill Gates som førte deg ut av skrivemaskinsstadiet, men ærer han og elske han av hele ditt hjerte og det skal gå deg vel med alle de neste operativsystemene og alle Microsofts programvarer.



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: frans på 2002-04-12 22:54 ]</font>


 

Genialt skrevet.. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-13 00:04, HoVeSkOt skrev:

du skal IKKE KJØPE software!


SPESIELT ikke fra Microsoft.

Det skal lastes ned med din hardcore ADSL linje.



 

Vil bare informere om at Hoveskot har pirat windows XP Pro på maskina si sammen med en cracka Office XP Pro trial-versjon.. Politi: Han bur på Voss!!

Lenke til kommentar

Bud nr 2648,37, 35. ledd:

 

ALDRI resett CMOS mens strømkabelen er kobla til (gjore det, maskina starta.. *panikk*)

 

 

Bud nr 2648,37, 36. ledd:

 

ALDRI rot med PC'en i fylla!! (las om en fyr som gjorde det.. Limte fast en diger kjøleblokk han ikke fikk av igjen. (hadde limt den på core'n slik ar den lå over hendelen (?) som man må ta opp for å få ut cpu.. Idle: 90 grader!!!!!!!!!!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...