Gå til innhold

DE 10 BUD

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-09 17:47, ligebli skrev:

Bud 11

Hvis du skryter av maskina de, så husk på at du om tre år vil sette like mye pris på den som den gamle 486 du har stående i kjelleren.

486 er "litt" eldre enn tre år...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere har jo glemt det viktigste av alle bud:

nr.. oh...15(?):

Kjøper du nytt utstyr, brenn manualer og installasjonsveiledninger umiddelbart i god tid før du begynner installasjonen. Bruksanvisninger er for frisører og bestemødre.

Dette er en leveregel jeg følger overalt i livet, og jeg velger å tro at det er lurt... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 01:59, xstian skrev:

dere har jo glemt det viktigste av alle bud:

nr.. oh...15(?):

Kjøper du nytt utstyr, brenn manualer og installasjonsveiledninger umiddelbart i god tid før du begynner installasjonen. Bruksanvisninger er for frisører og bestemødre.

Dette er en leveregel jeg følger overalt i livet, og jeg velger å tro at det er lurt... :smile:

Jeg håper at du kødder. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-09 20:34, brsseb skrev:

Bud v7.8, andre ledd:

"Blir du tvunget til å formatere, pass på at du ikke formaterer feil harddisk!"

(I HVERTFALL IKKE den du har brukt som backup for alt det du eier og har her i livet...)

noen som ein lærar sa, ikkje formatr noko som du ikkje veit kva er, og ikkje formater noko før 10:00 om morgonen for då er du for trøtt til å vite kva du driver med

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-09 20:34, brsseb skrev:

Bud v7.8, andre ledd:

"Blir du tvunget til å formatere, pass på at du ikke formaterer feil harddisk!"

(I HVERTFALL IKKE den du har brukt som backup for alt det du eier og har her i livet...)

også hihi :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 11:50, sjanten skrev:

Quote:

On 2002-04-10 11:45, SirHartge skrev:

Quote:

On 2002-04-09 18:02, arvjakob skrev:

Du skal aldri slå din PC!

Den støtter jeg..

...heller ikke av....

hehe, den støtter jeg :smile:

Workstation min har nå vært oppe i 32 dager i strekk :smile: Blir vant til den monotome "støyen" når man sover!

Lenke til kommentar

De ti bud

01: 1. ledd - du skal ikke ha andre os'er enn meg (hilsen microsoft).

01: 2.ledd - du skal ikke bruke andre nettleser enn min (hilsen microsoft).

01: 3. ledd - det er ingen som skriver bedre office-pakker enn oss (hilsen microsoft).

02: Du skal holde vårt navn hellig (Intel)

03: Du skal holde hviledagen hellig, og ikke bruke pc'en din på denne dag. Våre programmere har skrevet os'et slik at det vil krasje, om du prøver å bruke det på en helligdag

04: du skal hedre meg (bill gates), så vil det gå deg godt, og dine data vil leve lenge

05: Du skal ikke slå ihjel meg, selv om jeg er ansvarlig for alle dine krasj (Bill Gates)

06: du skal ikke begå ekteskapsbrudd. dvs at du aldri kan kjøre andre os'er enn mitt

07: du skal ikke stjele andres programmer, hardware, mer enn du kan få med deg

08: Du skal lyge, og si at vi er de beste på markedet

09: Du skal ikke begjære din nestes hardware

10: Du skal ikke bægjere noe som hører meg til. (Ingen av dere får en krone av mine 600 milliarder, selv om dere kjøper mine produkter)

Lenke til kommentar

De ti bud

01: 1. ledd - du skal ikke ha andre os'er enn meg (hilsen microsoft).

01: 2.ledd - du skal ikke bruke andre nettleser enn min (hilsen microsoft).

01: 3. ledd - det er ingen som skriver bedre office-pakker enn oss (hilsen microsoft).

02: Du skal holde vårt navn hellig (Intel)

03: Du skal holde hviledagen hellig, og ikke bruke pc'en din på denne dag. Våre programmere har skrevet os'et slik at det vil krasje, om du prøver å bruke det på en helligdag

04: du skal hedre meg (bill gates), så vil det gå deg godt, og dine data vil leve lenge

05: Du skal ikke slå ihjel meg, selv om jeg er ansvarlig for alle dine krasj (Bill Gates)

06: du skal ikke begå ekteskapsbrudd. dvs at du aldri kan kjøre andre os'er enn mitt

07: du skal ikke stjele andres programmer, hardware, mer enn du kan få med deg

08: Du skal lyge, og si at vi er de beste på markedet

09: Du skal ikke begjære din nestes hardware

10: Du skal ikke bægjere noe som hører meg til. (Ingen av dere får en krone av mine 600 milliarder, selv om dere kjøper mine produkter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...