e_rik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Skal kjøpe meg nytt kabinett og lurer på om noen har erfaringer med dette synes det så ganske kjekt ut men kansje litt plastik følelse? Bare kom med andre forslag også men jeg skal ha kabinett med PSU fordi jeg har en del gamle deler jeg skal sette sammen til en til pc men mangler PSU Skal bruke max 1000 spenn. Endret 18. mai 2004 av e_rik Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen som har noen erfaringer med det kabinettet?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ta deg en bønne.. ikke alle kabinett-interesserte fiser innom denne tråden i løpet av en halvtime. Sikkert et grådig fint kabinett, det der. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen tvil dette aopen kabinettet.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 off-topic: hvordan fikser man link på psdata? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen tvil dette aopen kabinettet.. Enig, så får du med en strømforsyning fra Fortron/source som koster opp til 600kr.. Det er et bra valg det kabinettet der fra psdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå