Gå til innhold

Utrolig billig mp3 spiller for T610\630!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HPM-10 har jeg hatt to ganger tidligere, til T29s og til T68i. Har vært svært fornøyd med den begge gangene, den har god lyd, bruker lite batteri (den spiser ca. 2.5 timer standby-tid per time den spiller), og er svært enkel å bruke.

Jeg vil anbefale å kjøpe en minnekortleser først som sist. Leseren som følger med, har jeg personlig aldri fått til å funke i Windows XP. Den kobles også til LPT-porten, og trekker strøm fra tastatur-kabelen. Veldig tungvindt, og ikke særlig bra overføringshastigheter.

Lenke til kommentar

200 kroner er billig for HPM-10 men what's the downside?

Jeg har en selv og den fungerer ikke med mitt forrige 128 MB MMC kort (Twinmos). Jeg har prøvd å lete opp informasjon rundt dette og det viser seg at det er noen merker som fungerer, men Twinmos liker den ikke. Folk har til og med klart å få 256MB til å fungere.

Løsningen med å plugge på mp3-spilleren nederst på tlf er en veldig dårlig løsning. Det skal ikke mye slag, risting, bevegelse generelt til før spilleren løsriver seg fra tlf. Jeg hadde ikke store problemer med dette, men jeg ser lett for meg dette problemet, og jeg har lest om mange som har slitet med det.

Til den som spør om den fungerer med K700 så vil jeg si: ja, det gjør den. Den fungerte fint med min T610 og T68i. Disse tlf har lik bunnplugg, derfor vil det fungere.

Så konklusjon: Hvis du vil ha 256 eller 128Mb kort på den, test den i forkant for å vite sikkert om den fungerer. Et tips er da, Twinmos har jeg dårlig erfaring med.

Lenke til kommentar

Mener å huske at lefdals prisgaranti kun virker imot norske butikker, på nett som i "virkeligheten", kravet er liksom at hovedkontoret/lageret eller no ligger i norge... (Husker at jeg snakka med en lefdal fyr engang som sa dette eller noe i den duren :/)

Lenke til kommentar
Løsningen med å plugge på mp3-spilleren nederst på tlf er en veldig dårlig løsning. Det skal ikke mye slag, risting, bevegelse generelt til før spilleren løsriver seg fra tlf. Jeg hadde ikke store problemer med dette, men jeg ser lett for meg dette problemet, og jeg har lest om mange som har slitet med det.

Ja når festet på spilleren begynner å dra på årene blir det endel slark i systemet. Den mister kontakten osv... En kamerat av meg tok fornuftig nok fatt i problemet ved roten og kasta hele spilleren i en myr på militærøvelse for en måneds tid siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...