lobster Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 PC'n jeg ønsker kommer ikke til å ta over for min stasjonære PC. Jeg ønsker meg en bærbar for å kunne skille mellom jobb og fritid Jeg kommer ikke til å bruke den til spilling. Programmer jeg kommer til å bruke er Photoshop og div php/html editor, Winamp. + + Kanskje ha mulighet for å se noen filmer når jeg er ute å reiser.. Maskinen må være lett, liten, god batterilevetid. Størrelse på skjerm er ikke så viktig. Maskinen må ha trådløs LAN i tillegg til nettverkskontakt. Disk må være over 40GB synes jeg. Det er ikke så viktig med innebygget cd/dvd spiller. Jeg har ikke lyst til å betale mer en 15 000 ink mva for en slik maskin. Jeg tror jeg har lyst på en IBM ett.eller.annet. Jeg ønsker meg IKKE Dell. Kan noen av dere eksperter gi meg noen gode råd på hva som er det mest fornuftige kjøpet for meg? Tusen takk for hjelpen på forhånd God sommer.. Lenke til kommentar
mortenbring Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hva med ECS G553 C1600 15" 60GB 512MB WLAN CDRW/DVD link multicom Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hva med ECS G553 C1600 15" 60GB 512MB WLAN CDRW/DVD link multicom Hei Mortenbring. Den så ikke så dum ut. Det jeg ikke likte var at den hadde dårlig batterilevetid. 4 timer er litt lite. Lenke til kommentar
mortenbring Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja, men den er ganske bilig. hvis du vil bruke 3000k for en lik pc med 1 time lenger i levetid. så er det opp til deg! (det er kjanske ikke så lurt!) Lenke til kommentar
Akise Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kjøp deg heller et ekstra batteri da, koster ca. tusen kroner. Lenke til kommentar
cico Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville sjekket ut Acer TM291LMi koster 14000 hos psdata. Er veldig fornøyd med den hvertfall. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Eller så er jo ibook et alternativ da, eventuelt powerbook, mac altså. Små og nydelige. Batteri som varer lenge, og godt skjermkort. Og ikke minst blitt veldig bra pris på! Endret 18. mai 2004 av Vannjenta Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Eller hva med denne: http://www.quad.no/shop/htmlDetaljer/M2400N-COMBOP1660.asp Der jeg jobber kjøpte vi inn en slik. Liten og lett, men kraftig og med lang batterilevetid. Maskinen er veldig bra, med unntak av at finishen litt lett får riper. Kanskje ikke den beste til spill, siden den har grafikk integrert i chipsettet. Erik Lenke til kommentar
lobster Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm. Nå ser det ut til at jeg velger meg en Evergreen 556e fra multicom. Det er så mange på forumet her som skryter av denne maskinen. sikle sikle Lenke til kommentar
voice- Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Batteri som varer lenge, og godt skjermkort. Og ikke minst blitt veldig bra pris på! Kjøpte før jul en PowerBook. Batteriet levde ikke mer enn 3 timer og skjermkortet var ikke mer å skryte av enn det som kan sees som standard...for ikke å nevne at en tilsvarende maskin fra Whitebox koster 5000,- mindre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå