Foe_of_Good Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ey alle der ute... Har et lite problem med min gamle P3 maskin. Saken er at jeg bruker den som en servermaskin, men har en vifte som bråker noe så inni granskauen at det nesten er umulig å holde den gående mens jeg jobber. Tenk sugerør i nesten tomt beger... Jeg har desverre ikke så mye peiling på denne maskina, ble kjøpt som ferdigpakke (Siemens maskin), men er det noen som vet hvordan socket det er på P3, og om det i det hele tatt fortsatt går å få kjøpt vifte til dette makkverket? Spurt i noen butikker, men de ser bare rart på meg og rister trist på hodet. Er det så at cpu'en sitter på en egen "platform" ut ifra hovedkort her, med vifte i midten og kjøleribber på hver side igjen? ser slik ut for meg, men som sagt har jeg ingen peiling på hvordan denne maskina er oppbygd. Ligger litt for mye viktig stæsj der til å bare begynne å pelle... Takker for all hjelp jeg kan få... Skulle ønske Serveren min var like stille som Hovedmaskinen min jeg... Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville tippe Socket 370... Åpne hele kabinettet og les det som står på socketen da vel Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC1724 Noe i den duren muligens om det er Slot1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå