lodott Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Har nå (nesten) gjort ferdig siden min. Hos meg funker den fint i IE, men ikke i Opera 7.50. Da får jeg kun opp tekst, ingen bilder. Skjønner ikke helt hva som er gale, håper dere kan hjelpe meg. Er det bare browseren min som er slik? Ellers må dere gjerne komme med tips til forbedringer på siden. Endret 18. mai 2004 av lodott Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her var det ikke mange bilder Feilen ser ut til å være at du har brukt \ istedenfor / i css'n din. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hjertelig takk! Nå funket det. Litt flau over at jeg ikke la merke til det, men får unnskylde meg med at det er 5-6år siden jeg sist lagde en side. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) BTW: På overskriftene dine skal du ikke bruke <div class="header2"><p>Ny side! </p></div> som jeg antar at du bruker istedet for <h2> Hvorfor ikke bare bruke <h2> ? Edit: Eller, du skal bruke <h1> siden det ser ut til å være den største overskriften din. Endret 18. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 BTW: På overskriftene dine skal du ikke bruke <div class="header2"><p>Ny side! </p></div> som jeg antar at du bruker istedet for <h2> Hvorfor ikke bare bruke <h2> ? Edit: Eller, du skal bruke <h1> siden det ser ut til å være den største overskriften din. riktig. For at det skal bli logisk, semantisk - så skal du bruke hn elementet til overskrifter. http://www.absentvoid.com/index.php?sectio...ials/typography Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Tusen takk for svar! Skal fikse <h1>. Men nå har jeg dessverre klart å klusse det til for meg igjen. Feilen er den samme som før - det kommer ingen bilder fram i Opera. Eneste jeg har forandret på i css`en min er at jeg har lagt til #gbok som jeg bruker til gjesteboken min, men kan ikke finne noe galt. På forhånd takk! Endret 19. mai 2004 av lodott Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg ser bilder her. Er du sikker på at du ikke har skrudd av bilder? Prøv å trykk på "G" et par ganger og sjekk om bildene kommer tilbake Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hehe . Det ordnet seg da. Har ikke brukt Opera før nå. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) dobbel Endret 21. mai 2004 av lodott Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 En ting skal IE ha den er genial til aa feilsoeke css. Ser den bra ut i IE er det mest sannsynelig feil i koden Eller noe i den duren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå