Gå til innhold

Ny Mobil

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobil til 1000-1500 kroner, noen forslag til hvilken?

Jeg liker at det er litt funksjoner, samtidig som at den er ålreit å se på og bruke..

Er ikke så viktig at det er kamera på den..

På forhånd takk :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen på 3200 mener jeg er direkte dårlig, jeg synes det er vanskelig og se noe på den, og for ikke og nevne kamera, som nesten ikke burde vært på den telefonen.. Selvom Siemens C60 ( det er mc60 ? ) sitt er dårligere!

Er mer inn for 3100, den er fin =) Normale taster og !

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

vel..med eller uten abo. har jo en del og si på telefonen da..

noen forslag uten abo:

- Nokia 2100

- Nokia 3100

- Siemens CL 50

- Siemens A 55

- Siemens A 60

- Siemens C 62

- Siemens S 55

- Siemens MC 60

- SE T 230

- SE Z 200

med abo:

- SE T 610

- SE T 630

- Nokia 3200

osv.. (sjekk din lokale forhandler for tilbud)

Lenke til kommentar

3200 er slettes ikke en dum telefon til den prisen. Kameraet er ikke noe å hoppe i taket for, men det funker. Radio er kjekt å ha, og tastene funker helt greit, selv om de kan se litt snåle ut.

Ellers får du N-Gage for 1300kr på Smartclub (hvor nå det enn er), eller til 1kr (og 12mnd binding til Netcom Talk). Den er spekket med muligheter (radio, mp3, kan se filmer, installere program og spill, har bluetooth, god kalender), men har relativt svakt batteri og man ser litt sløv ut når man snakker i den.

Lenke til kommentar

Vil anbefale Nokia 3200 ja! Hadde telefonen for ikke så lenge siden. Tastene var jo helt fine de! Og så er det jo kjemperaskt å skrive meldinger med, siden det er nokia. Skjermen er helt ok og kamera greit. Du får jo IR og radio også :thumbs: Radioen er jo kjekk da! Her er noen bilder tatt med telefonen: Bilder tatt med 3200 Egentlig helt greie bilder. Og til 995 med kontantkort.

Lykke til med valg av telefon da=)

Mvh AeroX

Lenke til kommentar
Skjermen på 3200 mener jeg er direkte dårlig, jeg synes det er vanskelig og se noe på den, og for ikke og nevne kamera, som nesten ikke burde vært på den telefonen.. Selvom Siemens C60 ( det er mc60 ? ) sitt er dårligere!

Skjermen på 3100 er jo PRIKK LIK den på 3200...

Og tastene er faktisk gode å bruke, du trykker ikke feil på de, min erfaring ihvertfall.

Samsung X100 er muligens en telefon du også kan se nærmere på.

Lenke til kommentar

Skjermen på 3100 er jo PRIKK LIK den på 3200...

Og tastene er faktisk gode å bruke, du trykker ikke feil på de, min erfaring ihvertfall.

Samsung X100 er muligens en telefon du også kan se nærmere på.

Jeg liker fortsatt 3100 bedre, synes den rett og slett er finere..

Lenke til kommentar

Den har ikkeno bedre skjerm selv om du synes den er finere, men så var det kanskje ikke det du mente heller :p

Hvis du vil ha Nokia velg 3200, hvis du synes utseendet er rotete fungerer det veldig fit med et svart ark ine i dekselet, du trenger ikke bruke de som følger med telefonen. NOen ganger følger den med et trykkeverktøy til å trykke ut ark du kan ha inne i dekselet eller så kan du bestille det gratis fra nokia. Du venner deg fort til tastene og ir'en virker mye bedre enn f.eks. E700.

Lenke til kommentar
Den har ikkeno bedre skjerm selv om du synes den er finere, men så var det kanskje ikke det du mente heller :p

Hvis du vil ha Nokia velg 3200, hvis du synes utseendet er rotete fungerer det veldig fit med et svart ark ine i dekselet, du trenger ikke bruke de som følger med telefonen. NOen ganger følger den med et trykkeverktøy til å trykke ut ark du kan ha inne i dekselet eller så kan du bestille det gratis fra nokia. Du venner deg fort til tastene og ir'en virker mye bedre enn f.eks. E700.

Nei nei, men jeg mener og ha hørt den er kjappere, dessuten synes jeg faktisk skjermen er lysere ( selvom og spesifikasjoner er like ) ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...