smeboe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ukens tilbud hos komplett, minner meg litt om printerrefills tilbud... Er det noen som kjenner skjermen?? Er det faktisk en god pris?? Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lurte litt på det samme siden denne skjermen ikke er med i testen som ligger på hw.no Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 sier enkelt og greit : det er medion, altså ikke noe LG som refill hadde tilbud på. dessuten tror jeg komplett leverer skjermen så snart du bestiller istedenfor det tullet med refill. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 et stort minus er jo at den mangler DVI-tilkobling da Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Lurte litt på det samme siden denne skjermen ikke er med i testen som ligger på hw.no Jeg har den til test nå, og regner med at den kommer i begynnelsen av neste uke Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 enden skrev i en annen tråd at den ikke var noe å spare på.. *snufs!!* Det er visst bare LG av billigprodusentene som leverer gode produkter.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har den til test nå, og regner med at den kommer i begynnelsen av neste uke Da er ukens tilbud ikke lengre ukens tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå