Gå til innhold

www.multicom.no vs www.whitebox.no

Anbefalte innlegg

hei.

jeg skal ha en skole\spille pc. jeg skal spille f.eks cs1,6 (steam), splinter cell 2 og Need For Speed Underground

hvem av disse pcene trenger jeg?

først multicom

Green 551 (med 1,4ghz)

Green 553 (alle)

Green 556 (med 1,4ghz og 9600 64mb)

Green 732 (2,8ghz)

whitebox

Whitebox CL1557 (orginal)

vil helst ha en pc fra multicom, (bedre service enn whitebox har jeg hørt\lest.)

Endret av mortenbring
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men har du i det hele tatt tenkt til å kjøpe pc? Du lager jo nye emner om forskjellige bærbare hele tiden, og du har fått mange gode svar fra flere. Jeg vet ikke om de spillene du nevner trenger bra skjermkort, men for å være sikker så gå for en en Radeon 9600 eller 9700. Du burde kanskje nevne også hvor mye du kan bruke på en bærbar pc.

Lenke til kommentar

Whitebox er helt klart et fint selskap hvis du gidder å mase litt. De er ofte litt sene med å sende og slurvete når det gjelder å melde fra til kunder om at det er mangel, men den er veldig greie å ha med å gjøre. Du trenger bare vente ca. en måned :p

Personlig tok jeg Whiteboxen. Den gir mest for pengene.

Lenke til kommentar
hei.

jeg skal ha en skole\spille pc. jeg skal spille f.eks cs1,6 (steam), splinter cell 2 og Need For Speed Underground

hvem av disse pcene trenger jeg?

først multicom

Green 551 (med 1,4ghz)

Green 553 (alle)

Green 556 (med 1,4ghz og 9600 64mb)

Green 732 (2,8ghz)

whitebox

Whitebox CL1557 (orginal)

vil helst ha en pc fra multicom, (bedre service enn whitebox har jeg hørt\lest.)

Bare 556 eller 1557 som er noe å satse på her. Ville personlig gått for 556'en, for den vet jeg er grei. Har ikke "hatt fingrene på" 1557, så vet ikke hvordan den er kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...