xinzane Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hei hardisken min har flippa! dette står det på min datamaskin: Kapasitet: 27,9gb!! Brukt: 18,9gb Ledig: 8,99gb men når jeg prøver å legge inn noe eller kopiere over noe så kommer det opp en feilmelding der det står ikke nok diskplass!! plis hjelp meg..... Endret 18. mai 2004 av xinzane Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hehe..... Din HD er ikke så bra i matte akkurat.... Du kan jo ta utgangspunkt i at du har bare 2 mb ledig da, og ikke bruke mer enn dette.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Godt mulig du må bare ta en ny formatering på den! PS: Anbefaler deg og skifte navn på topic Lenke til kommentar
Pje Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hvor stor skal den være, 20 GB? Dersom du sletter noe, får du da lagret noe? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 En runde scandisk har alltid hjulpet meg når jeg brått har fått lignende problem Lenke til kommentar
xinzane Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 En runde scandisk har alltid hjulpet meg når jeg brått har fått lignende problem ja ok men hvordan starter jeg scandisk?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er nok du som er dUm. Oppsøk nermeste norsklærer + les retningslinjene. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 En runde scandisk har alltid hjulpet meg når jeg brått har fått lignende problem ja ok men hvordan starter jeg scandisk?? Hakke peiling, hadde vært kjekt å vite OS og Lautsprecher: unødvendig? Lenke til kommentar
xinzane Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Windows 98 second edition. Lenke til kommentar
diss Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er nok du som er dUm.Oppsøk nermeste norsklærer + les retningslinjene. Må være kjipt å bite i det sure eplet selv, når man er så eplekjekk, eller? nÆrmeste.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Huff....... *Vorlon-time* 1) Det staves "harddisken min er dum". 2) Dersom du har Windows 98 eller tilsvarende underlegent OS, så finnes Scandisk på Start-Programmer-Systemverktøy-Scandisk. XP har ikke scandisk, så trykk Start - Kjør - Tast inn cmd og tast enter, skriv chkdsk/f og tast enter. 3) Dersom du sitter med Windows XP, kan problemet ditt ligge i at systemgjenoppretting-opplegget ditt tar for stor plass. Juster dette i Kontrollpanel-System-Systemgjenoppretting-Innstillinger, og juster diskplassen ned til et minimum, 500 mb er nok, 1 GB er pysete. Endret 18. mai 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
xinzane Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takker for svaret! holder på med scandisc nå. det tar extremt lang tid.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå