RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg lurte på om det fines noe program som knekker passord på wlannett er det noen som har greie på det ? ps jeg skal teste det på meg selv Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg lurte på om det fines noe program som knekker passord på wlannett er det noen som har greie på det ? ps jeg skal teste det på meg selv Håper det er på deg selv du skal teste, men har på følelsen at det ikke er bare det.. Uansett kan du ta en titt på AirSnort! Aldri prøvd det men skal vel klare jobben det. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ta laptopen i bilen og ta en tur i oslo? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ta laptopen i bilen og ta en tur i oslo? Trenger nok ikke wepcrack så ofte, er ikke mange trådløse nett som er kryptert, faktisk.. Tror du har blitt overasket over å se hvor mye som går ukryptert! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Litt artig å lese at dette skal være for å teste eget nett, når man også leser et annet innlegg nylig postet av samme bruker http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245197 Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ja jeg og kommpisen min skal prøve på hverndre jeg skal ikke ta andres nett hehe jeg har 2 nett fra før Endret 18. mai 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja jeg og kommpisen min skal prøve på hverndre jeg skal ikke ta andres nett hehe keg har 2 nett fra før hehe.. virket bare litt mistenkelig Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Litt artig å lese at dette skal være for å teste eget nett, når man også leser et annet innlegg nylig postet av samme bruker http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245197 Ser ikke sammenhengen jeg Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Litt artig å lese at dette skal være for å teste eget nett, når man også leser et annet innlegg nylig postet av samme bruker http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245197 Ser ikke sammenhengen jeg Det var visst ingen sammenheng heller Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ja jeg og han har tenk til å lage vpn tunel melom oss og det ikke ulovlig å utfoske litt så lenge man ikke gjør noe ulovlig ps jeg trenger ikke noe fler nett jeg har adsl på 8000kbt og shdsl 2300kbt så jeg tror ikke jeg trenger noe flere Endret 18. mai 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg vil ikke blande meg inn i denne posten enda, da forumet ikke har noen policy på om vi skal godta slike poster som dette eller ikke. Dette har jeg nå tatt opp til diskusjon i intraforumet. Men det som er KLINKENDE KLART, er at ubegrunnede påstander om at topicstarter skal bruke informasjonen til noe annet enn han/hun har sagt, kan dere stoppe med en gang. Det vil regnes som spam og evt. personangrep, og vil minst føre til advarselsøkning. Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke er uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her. Endret 18. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja jeg og han har tenk til å lage vpn tunel melom oss og det ikke ulovlig å utfoske litt så lenge man ikke gjør noe ulovlig ps jeg trenger ikke noe fler nett jeg har adsl på 8000kbt og shdsl 2300kbt så jeg tror ikke jeg trenger noe flere Jeg bare lurer litt. Hvorfor har du 2 adsl abonnement? Skulle tro det holdt med 1? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg vil ikke blande meg inn i denne posten enda, da forumet ikke har noen policy på om vi skal godta slike poster som dette eller ikke.Dette har jeg nå tatt opp til diskusjon i intraforumet. Men det som er KLINKENDE KLART, er at ubegrunnede påstander om at topicstarter skal bruke informasjonen til noe annet enn han/hun har sagt, kan dere stoppe med en gang. Det vil regnes som spam og evt. personangrep, og vil minst føre til advarselsøkning. Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her. OT: Nice inntreden It's me Endret 18. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hehe tror hva dere vil er det noen som kan hjelpe meg takk Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 er det ulovlig det jeg gjør????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 er dvd jhon her her for har lyst å bli kjent med han Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg vil ikke blande meg inn i denne posten enda, da forumet ikke har noen policy på om vi skal godta slike poster som dette eller ikke.Dette har jeg nå tatt opp til diskusjon i intraforumet. Men det som er KLINKENDE KLART, er at ubegrunnede påstander om at topicstarter skal bruke informasjonen til noe annet enn han/hun har sagt, kan dere stoppe med en gang. Det vil regnes som spam og evt. personangrep, og vil minst føre til advarselsøkning. Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke er uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her. Det var da voldsomt dramatisk! Mulig at noen ikke tar ironien, men det er forskell på "personangrep" som det antydes og en fleip, selv om den var dårlig... Endret 18. mai 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 RAPTORR: Har du noen gang hørt om EDIT knappen? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 ja folk er helt gærne tror at man skal ta personangrep når man skal lage et eget nett verk å teste på hverndre med tillatse og hva har det med sakken jeg spør om hjelp ikkke fra dere som er helt paranøde bortsett fra de som har paranøya er dey noen som har noen linker jeg satt stor pris Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ja folk er helt gærne tror at man skal ta personangrep når man skal lage et eget nett verk å teste på hverndre med tillatse og hva har det med sakken jeg spør om hjelp ikkke fra dere som er helt paranøde bortsett fra de som har paranøya er dey noen som har noen linker jeg satt stor pris nettverk, hverandre, tillatelse, saken, ikke, paranoide, paranoia, det edit. nesten skjegget i postkassen der. edit 2. klarer ikke skrive =) Endret 24. mai 2004 av viranth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå