Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

komme seg inn på wlan ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurte på om det fines noe program som knekker passord på wlannett er det noen som har greie på det ? ps jeg skal teste det på meg selv

Håper det er på deg selv du skal teste, men har på følelsen at det ikke er bare det.. :devil:

Uansett kan du ta en titt på AirSnort! Aldri prøvd det men skal vel klare jobben det.

Lenke til kommentar

ja jeg og han har tenk til å lage vpn tunel melom oss og det ikke ulovlig å utfoske litt så lenge man ikke gjør noe ulovlig

ps jeg trenger ikke noe fler nett jeg har adsl på 8000kbt og shdsl 2300kbt

så jeg tror ikke jeg trenger noe flere

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke blande meg inn i denne posten enda, da forumet ikke har noen policy på om vi skal godta slike poster som dette eller ikke.

Dette har jeg nå tatt opp til diskusjon i intraforumet.

Men det som er KLINKENDE KLART, er at ubegrunnede påstander om at topicstarter skal bruke informasjonen til noe annet enn han/hun har sagt, kan dere stoppe med en gang. Det vil regnes som spam og evt. personangrep, og vil minst føre til advarselsøkning.

Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke er uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
ja jeg og han har tenk til å lage vpn tunel melom oss og det ikke ulovlig å utfoske litt så lenge man ikke gjør noe ulovlig

ps jeg trenger ikke noe fler nett jeg har adsl på 8000kbt og shdsl 2300kbt

så jeg tror ikke jeg trenger noe flere

Jeg bare lurer litt. Hvorfor har du 2 adsl abonnement? Skulle tro det holdt med 1?

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke blande meg inn i denne posten enda, da forumet ikke har noen policy på om vi skal godta slike poster som dette eller ikke.

Men det som er KLINKENDE KLART, er at ubegrunnede påstander om at topicstarter skal bruke informasjonen til noe annet enn han/hun har sagt, kan dere stoppe med en gang. Det vil regnes som spam og evt. personangrep, og vil minst føre til advarselsøkning.

Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her.

OT:

Nice inntreden It's me :thumbup:

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar

Hva topicstarteren skal bruke informasjonen til har han/hun sagt. Om du stoler på ham/hun eller ikke er uvesentlig, men ikke spam dine meninger om dette her.

Det var da voldsomt dramatisk!

Mulig at noen ikke tar ironien, men det er forskell på "personangrep" som det antydes og en fleip, selv om den var dårlig...

Endret av asdfgh
Lenke til kommentar

ja folk er helt gærne tror at man skal ta personangrep når man skal lage et eget nett verk å teste på hverndre med tillatse og hva har det med sakken jeg spør om hjelp ikkke fra dere som er helt paranøde

bortsett fra de som har paranøya er dey noen som har noen linker jeg satt stor pris

Lenke til kommentar

ja folk er helt gærne tror at man skal ta personangrep når man skal lage et eget nett verk å teste på hverndre med tillatse og hva har det med sakken jeg spør om hjelp ikkke fra dere som er helt paranøde

bortsett fra de som har paranøya er dey noen som har noen linker jeg satt stor pris

nettverk, hverandre, tillatelse, saken, ikke, paranoide, paranoia, det

edit. nesten skjegget i postkassen der.

edit 2. klarer ikke skrive =)

Endret av viranth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...