Titanstig Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har det noe å si om det kommer kjølepasta ned i hjørnehullet av prosessoren (P4 2.4 533) ? Holder på å sette på ny stor kjøler. Har bare brukt boxed før.... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Overklokking.no direct die prosjektet, her fjerner de alu klossen på cpuèn. Og etter det jeg kan se er det ikke noen "åpne" kretser som kan ta skade eller kortslutte. Men om alle cpuene er like vil jeg ikke garantere.. Link: http://www.overklokking.no/prosjekter/dire...el1/index4.html Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Etter det jeg har erfart de gangene jeg har gjort det så har ikke det hadde noe betydning værtfall. Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fant ut at dersom man var forsiktig og tok på så lite pasta som man skal ta på, så ble det ikke noe problem. Det kom bare 1/10 mm over hullet, men ingenting kom nedi. Og om det hadde kommet noe ned i hullet, så hadde det ikke gjort noe uansett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå