Cowboystrekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hei, i likhet med en god del andre kjøpte jeg noen varer hos pcmax som etter det jeg vet er konkurs, hørte etterpå at bakmennene hadde startet opp igjen i form av it24.no. noen som kan bekrefte\avkrefte dette? litt interessant for meg om jeg skulle få trøbbel med varene mine da jeg ikke har garanti hos pcmax da de er konkurs. sjekket brønnøysundregisteret, fant ikke pcmax som konkurs engang men fant it24, er det mulig at de bare kan ha endret navn? oppsettet på sidene deres er dessuten mistenkelig likt og prisene var også det da it24 startet opp rundt tiden da pcmax gikk konkurs. sikkert flere enn meg som kan ha interesse av å finne ut av dette Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei, du har fortsatt garanti fra produsenten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 joda, men ta f.eks min notebook fra ecs som ble kjøpt der, må den sendes til taiwan for eventuelle reprasjoner? multicom står oppført som eneste importør i norge men de har ikke levert maskiner til pcmax og er dermed ikke ansvarlige Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 ingen som vet noe mer? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ECS har kontorer i europa også. Ellers snakket med Multicom? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) http://www.brreg.no/ tror eg Endret 18. mai 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 har sett i brønnøysundsregisteret men pcmax eksisterer ikke der, går det an at de bare har endret navn da de gikk konkurs å startet på nytt i form av it24? finner ikke noen særlige detaljer når jeg sjekker opp it24 i registeret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå