:---{D Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 En jeg kjenner viste meg denne i dag... Stairway to heaven baklengs Vet ikke om det er sant eller ikke at den er sånn....... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...irway+to+heaven søkte på stairway to heaven jeg... Endret 18. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...irway+to+heaven søkte på stairway to heaven jeg... Visste ikke at den har vært her før... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 den var litt ekkel da.... **leite frem orginalen og prøve selv, for å være sikker....** Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 den var litt ekkel da.... **leite frem orginalen og prøve selv, for å være sikker....** Og det funka?? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er det som er så spesielt?Jeg hører det ikke.... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Britney - Hit me Bady One More Time Hillary Duff - At Least Not Today Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 cradle of filth - dinner at deviants palace hør den i mørket før du legger deg, skal love deg du blir redd.. play with the devil, die with the devil.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 den var litt ekkel da.... **leite frem orginalen og prøve selv, for å være sikker....** Ja, funker.. Det blir visst sagt opptil flere setninger der, men eneste jeg hører klart er *my sweet devil* Lenke til kommentar
Helt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 den var litt ekkel da.... **leite frem orginalen og prøve selv, for å være sikker....** Ja, funker.. Det blir visst sagt opptil flere setninger der, men eneste jeg hører klart er *my sweet devil* Slutt å tull du da.... helt døv du eller? det var jo my sweet satan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 teksten står på siden også. det er seff fake versjon, men lurer på hvordan noen sanger høres ut baklengs...har Acid Pro 4, men finner ikke ut hvordan man flipper sanger... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du tar feil, Thompzen! Jeg har gjort det med min originalsang. Skal jeg legge opp klippet for deg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 teksten står på siden også. det er seff fake versjon, men lurer på hvordan noen sanger høres ut baklengs...har Acid Pro 4, men finner ikke ut hvordan man flipper sanger... Det er ikke fake nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå