Gå til innhold

Pc tilbud fra jobb.Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler ca 348 kroner mnd. i 3 år. så da blir det ca 13 tusen. Og det Fuijitsu-simens. Som er merket,men det gjør vel ingenting?Altså Specsene ser jo helt råe ut minus kortet:P Pappa skulel høre med jobben om de kunne matche det bare med et x800 eller 6800 Gt.

edit:

Hjelp, tror jeg må skynde meg å bestille før jeg blir banket opp av en torpedo ;P

Endret av Gedwyn
Lenke til kommentar
Har vel egentlig ikke noe å si det vel? Når han får det på en hjemmepc avtale finner han ikke noe bedre tilbud noen steder uansett.

Kan vel ikke være bare meg som har elendig erfaring med diverse "merke-pc'er" som IBM og compaq og andre "elkjøp pc'er"? Endel har greie specs, men lell......

Lenke til kommentar

Grønt ATX hovedkort.. EPoX? :hmm: Verdt å finne ut av :)

Som de andre sier her, er en knall pc! Men i mine øyer trekker det ned at det er en "ferdig-pc". I grunn pga. manglende BIOS features (overklokking og minneinnstillinger). Nå vet jeg ikke hvordan "ståa" er her, eller på andre nye PCer, men jeg vil tro det fortsatt er slik.

Om du får med X800/6800GT så er jo det kjempebra!

Lenke til kommentar

Jeg for min del hadde ikke nølt engang!

Du får en glimrende pc til en avbetalingspris som du ikke merker noe som helst til i måneden.......som mamma betaler.......hehe

Hvis ikke du tar den så betaler jeg deg gjerne de småpengene i måneden, så kan du sende den til meg...... ;)

Lenke til kommentar
Grønt ATX hovedkort.. EPoX? :hmm: Verdt å finne ut av :)

Som de andre sier her, er en knall pc! Men i mine øyer trekker det ned at det er en "ferdig-pc". I grunn pga. manglende BIOS features (overklokking og minneinnstillinger). Nå vet jeg ikke hvordan "ståa" er her, eller på andre nye PCer, men jeg vil tro det fortsatt er slik.

Om du får med X800/6800GT så er jo det kjempebra!

Epox, Abit, Asrock, MSI, Aopen, Fic, dell, intel osv. produserer grønne hovedkort ;)

Enig i det med biosen, sitter selv med en Dell pc her og biosen har vel under 10 innstillings muligheter :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...